Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Klątwy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Wto 10:29, 04 Lip 2006 Powrót do góry

Klątwy. Wdzięczny temat moim skromnym zdaniem.
Chodź na ogół na sesjach ograniczają się do czaru powodującego ograniczenie możliwości bojowych to ja postanowiłem szerzej zająć się klątwą.
Najpierw pytanie do was MG/gracze. "Rzucacie" na Bg klątwy/padacie ich ofiarami? I nie mówie tu o rposych czarach. Mam na myśli likantropie, jakieś przekleństw (w stylu zamiany nocą w ogra etc ). Mówię (pisze) o klatwie mogącej być tematem całej kampani, mogącej oddziaływać na postać i jej decyzje, a nie tylko na cyfry na karcie postaci.

Przykład: Prowadze graczke, która za sprawą relikwii kultysty Bafometa pada ofiarą magicznej likantropi. Na skutek mocnego bólu lub zawirowań magii (odpowiednik pełni księzyca ) ma szansę przeistoczyć się w bestię - Popielnego - o nieyobrażalnej sile, która niszczyć będzie wszystko wokół. Wszystko było by w miarę dobrze, gdyby nie fakt iż Popielnych (tj. "wybranych") poszukują pozostali kultyści. A magowie z Szkoły naszej graczki (Verna, czarodziejka) dowiedziawszy się o całej sprawie chcą się jej pozbyć. Dlaczego? Verna zawitała z relikwią do Szkoły i Bafometanie napadają na gmach podąrzając śladem magicznej esensji zostawianej przez relikwię (Kryształ Popielnego Serca). Drużynowy krasnal jest w rzeczywistości szpiegem Jego Królewskiej Mości (jęzor) który ma śledzić i chronić Vernę, bo "Popielny po naszej stronie, to potężne narzędzie".
Powyższy przykład z życia wzięty obrazuje co może wyrosnąć z głupiej klątwy. A jak to się ma u Was?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 12:08, 04 Lip 2006 Powrót do góry

jeden z moich bohaterów stał sie likanem jeszcze na niskim lvl i powiem ci że to było przydatne gdy w nocy polowali na niego mordercy zamieniałem sie w wilkołaka ale pod postacią wilka ci kretyni mordercy nie rozpoznawali mnie mimo że biegałem cały czas w zasięgu ich wzroku uszu i łuków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Śro 9:44, 05 Lip 2006 Powrót do góry

1. Zawiła historyjka Smile
2. Likantropia - jest spoko, ale żadko korzystam
3. Obłożenie klątwą jako zaklęcie jest mocne
4. Często korzystam z Gaes'u (w końcu jest to rodzaj klątwy)
5. Czasem nakładam na niepozornych BN "klątwe" - np.: potężny cień nocy Skrzydło Mroku zostaje ofiarą klatwy, żyje na wygnaniu jako bezsilny człowieczek maniakalnie poszukując powrotu do swej pierwotnej postaci itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Śro 15:24, 05 Lip 2006 Powrót do góry

też dobre. a tam zawiła. moi bidżis wszytsko kumają. jak dotąd Very HappyVery HappyVery Happy:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!

PostWysłany: Nie 16:58, 09 Lip 2006 Powrót do góry

a więc good bo najwazniejsze kiedy kumaja...

eeej ! bidżis to mój tekst Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Nie 19:06, 09 Lip 2006 Powrót do góry

znalezione nie kradzione.

dzis kontynuacja sesji z klątwą w roli głównej. Czy Verna natknie sie na trop "Opium", organizacji trucicieli w służbie arcydemona Bafomet? jesli tak to czy tam znajdzie antidotum?? a co sie stane gdy włóczykij przestanie grać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)