Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 ŚREDNIOMIECZE -> Projekt nowego systemu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Czw 20:06, 05 Paź 2006 Powrót do góry

Projekt imć Górala umarł, bo olał sobie go jego ojciec...

Teraz dzięki inwencji Bertiego i Jagmina ma szanse znów ożyć.

Berti - twoja kolej, przybliż nam swoją wizję ŚM.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Czw 20:39, 05 Paź 2006 Powrót do góry

Podczas wojen krzyżowych szala zwycięstwa coraz wyraźniej przechylała się na strone Saladyna.
Widząc swą oczywistą przewagę Wyznawcy Allacha zaatakowali europę.
Zapędzony w kozi róg Papież popełnił samobójstwo podczas oblężenia zamku w którym się ukrywał, pech chciał że do zabicia się użył włóczni przeznaczenia.
Spowodowało to że już kilka minut później odrodził się, tyle że odmieniony.
W jego ciało wstąpił sam lucyfer zstępując na ziemię.
Dzięki swojej mocy bez trudu odparł natarcie wojsk Saladyna, i zabrał się za zbieranie pomagierów
Zamienił większosć krzyżowców w pomioty piekieł.
Ich ciała zostały opanowane przez demony, a dusze zesłane na wieczne męki do piekieł.
Gdy Lucyfer zebrał przy swoim boku potężne demony otworzył pełne przejście z piekła na ziemie.
Zbierając armie najsilniejsze demony Nazwał swymi oczyma i rozesłał je w różne strony świata w poszukiwaniu świętych relikwii.
Bo jak na ironie tylko relikty chrześcijan mogły mu zapewnić pełną moc poza piekłem.
Zlęknieni ostatni chrześcijanie zebrali się na obszarach granicznych Polski i Prus.
Tam stosunkowo spokojnie co potężniejszy kapłanie mogli pracować.
Tak minęło 10 lat, z potęgi Arabów niezostało wiele bronili się tylko w Jerozolimie i Damaszku.
A i te tereny były zagrożone.
Gdy po długich żmudnych pracach chrześcijańscy kapłani odkryli sposób na użycie relikwii do walki.
Po burzliwych naradach postanowili podzielić się swym sukcesem z Arabami.

I w ten sposób rozpoczyna się wyścig z czasem.
Kto zdobędzie wszystkie relikwie i połączy ich moc zbawi lub zniszczy świat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jagmin
Wyznawca Ghummana
Wyznawca Ghummana



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/6
Skąd: Hobbyton

PostWysłany: Pią 8:18, 06 Paź 2006 Powrót do góry

Mam nadzieję że ta płytka historia ma jakiś ciag dalszy a raczej rozwinęcie? Po przeczytaniu już mam conajmniej 3 przygody w głowie więc pomysł ma potencjał ale wydaje mi się znajomy. Lepij na wstepie przyznajcie na czym się wzorowaliście to może unikniemy bezpośredniuch analogii. Jakby co macie we mnie sojusznika, nie po to studiowałem kulture średniowiecza by o niej zapomnieć. Więc co dalej? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Pią 14:29, 06 Paź 2006 Powrót do góry

Pomysł dosyć luźno nawiązuje do dziecka Górala... on to widział tak - Arabowie vs Chrześcijanie vs Demony a tutaj mamy Dobro i Zło...
Tylko jeden mankament - samobójstwo papieża? Hmm...hmm...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pią 14:53, 06 Paź 2006 Powrót do góry

to samobójstwo papieża fakt naciągane ale pamiętajmy że nie każdy papież był takim całkowitym wzorem cnót
i fakt zależało mi na nawiązaniu do tego co wymyślił góral
poza tym wybaczcie lecz pisałem to bez większej weny raczej na poczekaniu
moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jagmin
Wyznawca Ghummana
Wyznawca Ghummana



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/6
Skąd: Hobbyton

PostWysłany: Pią 15:11, 06 Paź 2006 Powrót do góry

Owszem samobójstwo i to do tego papierza jest naciągane ale pasuje do tego co się stało dalej. Oby wiecej takich spontanicznych pomysłów a może coś z tego wyjdzie. Powiedzcie mi tylko na ile ma to być fantasy a na ile nie? Może macie własną koncepcje co do konwencji? Już znaczynam pracować nad szlifowaniem tego diamentu tylko dajcie mi więcej materiału i narzędzi. Swego czasu stworzyłem pare systemów magii opartych lub nie na konkretnych mechanikach więc może i to się przyda. Mama npa taką magie bardzo rzeczywistą i tajemniczą pasujacą jak ulałe do klimatu. A i jak bardzo chcecie szokować czy może wolicie (roz)bawić? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pią 16:31, 06 Paź 2006 Powrót do góry

wydaje mnie sie że magia powinna nie być jakoś zbyt potężna
ewentualnie naprawdę potężne przedmioty magiczne
ale jak wyjaśnić pojawienie się magii? chyba mam pomysł
mianowicie jest to efekt działania relikwii to moc relikwii jest w czarach
i relikwie gdy są w posiadaniu dobrze znającego sie na magi człeka mogą stać sie śmiertelnie niebezpieczna bronią

co od fikcji... myśle że stosunek fikcji do prawdy 50/50 będzie odpowiedni
nie chciał bym by wyszła z tego baśń ale też nie chciał bym przesady realizmu

i w relikwiach widział bym rodzaj "bateri" dających moc magi ludzi i jednoczesnie cos w rodzaju epickich artefaktów w DnD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jagmin
Wyznawca Ghummana
Wyznawca Ghummana



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/6
Skąd: Hobbyton

PostWysłany: Pią 18:42, 06 Paź 2006 Powrót do góry

Jednak wychodziłoby na to, że kazdy "mag" w drużynie musioałby zdobyć takową relikwię lub posiadać ją na starcie a to już destabilizuje równowagę gry. Nie mniej pomysł z relikwiami jest dośc słabo wykożystywany wiec może się przyjąć. Ja jednak inaczej tłumaczyłem sobie tzw. "magię realną". Do jej czynienia nie trzeba energii z czegoś lub kogoś a tylko sposobności. Wytłumaczę wam to innym razem. Teraz chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej by móc dalej działać. Opisujcie wszystko po łebkach bez szczegółów mechanicznych. Najważniejsza będzie ciekawa historia. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pią 20:11, 06 Paź 2006 Powrót do góry

Więc uroiło mi sie cos takiego w głowie oczywiście mam szczere wątpliwości do tego pomysłu ale spróbować niezaszkodzi

Powidzmy że istnieje starożytne miasto gdzieś w afryce
w tym mieście czas zapętla się i trwa tu niekończąca sie walka dobra i zła i tylko człowiek może przeważyć szale zwycięstwa na którąś ze stron ale z koleji do tego potrzebuje relikwii
co wy na to?
wiem że to troche(ee mocno?!) przesadzone ale może coś sie z tego wspólnie zrobi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Pią 20:17, 06 Paź 2006 Powrót do góry

Ja jestem za tym by nie było czarodziejów w ścisłym tego słowa znaczeniu. Tylko kapłani - korzystając z piekielnych mocy demonów ludzie mogą zostać demonologami lub odwołać się do mocy Boga, który by dać ludzkości szanse w walce ze ZŁEM obdarował swych kapłanów cząstką swej potęgi. I w ten sposób mamy dwie "szkoły magii" jeśli popatrzeć na to mechanicznie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pią 20:20, 06 Paź 2006 Powrót do góry

czikit chyba ma racje ...
nie pomyślałem o tym przyznać się muszę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Sob 20:37, 07 Paź 2006 Powrót do góry

Przeczytałem pomysł bartla - jest orginalny, ale wymaga dużo roboty. Co do magii:
-można by wprowadzić pogańskie ludy celtów, wilkołaczykych Neurów zamieskzujące rejon podlasia, dziedziców starożytnych Sumerów, mrocznych czarnoksiężników Voo Doo z jamajki, szamanów eskimosów itd., itp...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Sob 20:54, 07 Paź 2006 Powrót do góry

oczywiście że można
nie mówie że musimy sie ograniczać tylko do 2-3 nacji
powiadam IM WIĘCEJ TYM LEPIEJ!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raziel
Wyznawca Ghummana
Wyznawca Ghummana



Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Osnowy

PostWysłany: Sob 23:28, 07 Paź 2006 Powrót do góry

To i ja się wtrące do projektu, byłbym też za dodaniem alchemii, mistycznej sztuki której adepci są pożadani przez siły Lucyfea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Nie 12:54, 08 Paź 2006 Powrót do góry

owszem jest to myśl dobra Very Happy
ale panowie to są narazie plany Very Happy nie przesadzajmy z nimi bo sie skończy tak jak ze średniomieczem górala Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)