Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Aasimarowie i Diabelstwa Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Śro 13:56, 19 Lip 2006 Powrót do góry

Aasimarowie i diabelstwa
Od tej pory rasy należy traktować jako szablon. Assimara nałożyć można na dowolną rasę za wyjątkiem drowa, derro i duergara – demoniczna natura tych ras sprawia, że nawet niebiańskie pochodzenie przodka nie spowoduje fizycznych zmian w dziecku. Niekiedy jednak zdarzają się aasimarowie wśród derro czy drowów – prowadzą jednak ciężki żywot wyrzutków, a ich dusze rozdziera jednocześnie skłonność do zła i pragnienie dobra. Diabelscy lub demoniczni akilianie czują się równie źle. Często takie byty kończą się samobóstwem. Bywają jednak akilianie, którzy celowo dążą do związków z niebianami uważając to za spełnienie. Diabelstwo można nałożyć na każdą rase – żadna nie jest skrajnie dobra.


Opis, ulubiona klasa i taktyka walki pozostaje bez zmian.
TWORZENIE AASIMARA

Typ: przybysz
SA: światło
Atrybuty: Rzt +2 Cha +2
SW: bez zmian
Charakter: zawsze dobry (dowolny) poza ww. przypadkami
Pozostałe: bez zmian

Światło (zc): 1/dzień, analogicznie do czaru rzucanego przez zaklinacza na poziomie postaci.
Umiejętności: Premia rasowa +2 do Nasłuchiwania i Zauważania.

Opis, ulubiona klasa oraz taktyka walki pozostaje bez zmian.

TWORZENIE DIABLĘCIA

Typ: przybysz
SA: ciemność
Atrybuty: Zr +2 Int +2 Cha -2
SW: bez zmian
Charakter: zawsze zły (dowolny)
Pozostałe: bez zmian

Ciemnośc (zc): 1/dzień, analogicznie do czaru rzucanego przez zaklinacza na poziomie postaci.
Umiejętności: Premia rasowa +2 do Blefowania i Ukrywania.

Charakter zwykle zależy od charakteru przodka – wnuk baatezu zwykle będzie praworządny, tana’ri – chaotyczny. Podobnie jest z praworządnymi archonami, prawdziwie dobrymi guardinalami i spontanicznymi eladrinami.
W związku ze zmianą typu na stworzenie działają (lub nie) specyficzne zaklęcia.
Jeśli stworzeniem bazowym był człowiek od teraz jest to aasimar ludzki. W przypadku elfa mamy aasimara elfickiego. Inne rasy tworzą aasimara krasnoludzkiego, niziołczego, gnomiego, półorczego, półelfiego, lub dunmerowego. Podobnie ma się sprawa z nomenklaturą diabelskich pomiotów.

A co? Aasimarami zostać mogą tylko ludzie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)