Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu
|
Wysłany:
Śro 10:11, 12 Lip 2006 |
|
JABBERSMOK - czyli Jabberwock z Alicji w Krainie Czarów, autorstwa Greebo
Wielki Smok
[b]Kości Wytrzymałości: 15k12 + 75 (172 pw)
Inicjatywa: +0
Szybkość: 12 m. / 12m. Lot
KP: 30 (-2 Rozmiar, +22 naturalny)
Ataki: Ugryzienie +21, 2x Pazur + 19, 2x Skrzydło +19, Ogon +19
Obrażenia: Ugryzienie 3k8 +8, Pazur 1k6 +4, Skrzydło 2k8 +4, Ogon 2k6+4
Front/Zasięg: 4,5m na 3m / 3m
Specjalne Ataki: Mamrotanie, Przerażająca Obecność, Paraliżujący Wzrok
Specjalne Cechy: Ślepozmysły, RO 20/+1, Szybkie Leczenie 3, OC 27
Rzuty Obronne: Wytr +14, Ref +9, Wol +4
Atrybuty: S 26, Zr 11, Bd 20, Int 4, Rzt 12, Cha 17
Umiejętności: Nasłuchiwanie +14, Zauważanie +14, Tajniki Dziczy +19
Klimat/Teren: Dowolny Las
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 15
Skarb: żaden
Charakter: Zawsze Neutralny
Jabbersmok to istota, która podróżuje po głębokich, niezbadanych przez ludzi lasach. Chociaż w jakiś sposób reprezentuje smoki, nie posiada broni oddechowej czy instynktu nakazującego mu zbierać skarby. Hipnotyzujące mamrotanie Jabbersmoka powoduje, że nikt nie za bardzo pamięta jak on wygląda, dlatego trudno dokładnie go opisać.
Leśny łowca zaatakuje wszystko co wejdzie do jego lasu. Jednak ignoruje druidów i leśne istoty takie jak driady czy nimfy. Jabbersmok to obrońca surowej natury, pilnujący aby pewne miejsca nigdy nie zostały odkryte i zbadane. Każdy wielki, starożytny las posiada legendę o swym Jabbersmoku.
Walka
Jabbersmok, będzie bronił swego lasu do ostatniej kropli krwi. Każdy kto wejdzie na jego teren musi liczyć się z tym, że zostanie zaatakowany. Ten straszliwy potwór zawsze wybiera jedną ofiarę, którą będzie atakował aż do skutku, dopóki nie zabije i nie połknie jej w całości, dopiero wtedy zabierze się za następnego wroga. Najczęściej zaczyna od najsłabszych, chociaż nie jest to reguła. Jeśli cel Jabbersmoka opuści las, potwór nie będzie go ścigał.
Ulubionym sposobem ataku Jabbersmoka jest gryzienie przeciwników. Może błyskawicznie wystrzelić swą długą szyją, totalnie zaskakując intruzów. Jabbersmok może podnieśc się od pozycji pionowej na swych tylnich nogach a nawet czas pozostać w tej pozycji przez dłuższy czas. Pomimo tego, że może latać, stwór bardzo rzadko to robi.
Mamrotanie: Jabbersmok bez przerwy wydaje z siebie odgłos przypominający mamrotanie i bełkotanie, co tworzy hipnotyzujący efekt. Wszystkie myślące istoty w promieniu 150 metrów muszą wykonać test na wolę (ST 22) lub zaczną zachowywać się jak pod wpływem czaru ‘zakłopotanie’ dopóki nie opuszczą zasięgu.
Przerażająca Obecność: Jabbersmok może przerazić swych wrogów samą swą obecnością. Ta zdolność działa za każdym razem, gdy Jabbersmok atakuje, szarżuje, lub przelatuje nad wrogami. Wszystkie widzące go istoty, które mają 15 KW lub mniej muszą wykonać udany test na wolę (ST 22) lub wpadną w panikę.
Paraliżujący Wzrok: Każdy na kogo spojrzy Jabbersmok musi wykonać test na wytrwałość o ST 20 lub zostanie sparaliżowany na 1k6 + 2 minut. Jabbersmok może wykorzystywać tą zdolność raz na rundę i w promieniu 25m.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|