Autor |
Wiadomość |
Arkanus
|
Wysłany:
Czw 16:25, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
No właśnie, to też zależy od pwmnś, czyli poziomu wystepowania magii na świecie.
Wiecie, w fr, jest zapewne dużo magiocznych bajerów, ale jużw autorskim świecie, gdzie magia jest super rzadka, wtedy może być gorzej i nawet pierścień ochrony +1 to potężny aartefakt. |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Czw 16:19, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
ilośc magicznych przedmiotów zależy od kampanii, świata w którym dzieje się akcja no i oczywiscie od graczy jak dla mnie to spokojnie i z umiarem by nie było za łatwo [oczywiscie nie patrzcie na Welldona ;d] z tąd też mój głos na umiarkowane rozdawanie magicznych przedmiotów |
|
|
Arkanus
|
Wysłany:
Czw 16:00, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
Trzeba pamiętać, że każda kampania jest inna i w każdej kampani jest trocche inny poziom trudności.
Jeżeli Mp Lubi stawiać graczy przed dużymi wyzwaniami, to powiniem też rozdysponowywać dobre przedmioty.
A co do wyższych poziomów. NAwet na wyższym poziomie, cczarodziejowi mixtura leczenia lekkich ran, podniesie pw o 20%, ale już nie wojownikowi. |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Czw 12:29, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
Magiczne przedmioty stworzono po to, by je przyznawać.
Jestem zwolennikiem szerokiego magiczneho asortymentu. Co prawda kiedy postacie są jeszce mało doświadczone (1-6 poziomy) nawet te najsłabsze magiczne przedmioty są okazja to przelania trzech beczułek w karczmie. Na średnich poziomach (7 - 12) gracze pewnie będą mieli dużo magicznych przedmiotów (dziesiątki zwojów, wiele mikstur, duzo przedmiotów jednorazowego uzytku) oraz kilka naprawdę silnych. Na wysokich poziomach (13-20) słabe magiczne przedmioty praktycznie nie mają znaczenia, gdyż umiejętności BG przekraczają (Czasem) wyobrażenia MP. Magowie znają większość magicznych sposobów na uniknięcie zagrożenia, a wojownicy wręcz moga zadać pokaźne obrażenia. Na wysokich poziomach naprawdę silne magiczne przedmioty stają się wyposażeniem podstawowym, a BG zaczną szukać potężnych artefaktów. Co do artfeaktów rozsądnie było by przyznać po 1 silnym na głowe - najlepiej o urozmaiconych właściwościach. Jeżeli chodzi o wojowników to MP mają sprawę ułatwioną - potężna broń/pancerz załatwi sprawę, jeśli chodzi o postacie czarujące czy polegające bardziej na sprycie niż walce bezpośredniej MP muszę nieco wytężyć szare komórki.
Aktualnie moja postać (Rizznafein, Cza (odpychacz) 11 (epp 13), drow, NZ) posiada tyle magicznych przedmiotów:
-1 laskę, (na dodatek na wyczerpaniu i przeznaczoną bardziej dla kapłana ;P)
-3 różdżki,
-10 zwoji,
-3 bronie,
-30 sztuk amunicji,
-2 pierścienie,
-1 amulet,
-9 cudownych przedmiotów,
-i częściowo 1 potężny artefakt,
Gotówka:10 000 sz (około) |
|
|
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Śro 21:12, 24 Sty 2007 Temat postu: |
|
Ajć! Miałem dać "Magiczne przedmioty za bardzo ułatwiaja życie graczą i mp powinien baardzo rzadko cokolwiek pozostawiać dla grczów." w dałem cos innego - sorry błąd.
Mało odgrywczy temat Arkanusie Ze swojej strony wiem, że bogactwa, mimo iż teoretycznie dają Bg wiecej mozliwości, zubażają grę! Bo zamiast wkraśc sie do gniazda smoczycy możemy gdzieś kupić na czarno jajko.
Tyle mojej opinii ;d |
|
|
Arkanus
|
Wysłany:
Wto 16:55, 23 Sty 2007 Temat postu: Problem mistrzów podziemi?? Czasem tak, czasem nie... |
|
Jak widzicie, topic ten jest poświęcony przedewszystkim dla tych, którzy są, lub kiedykolwiek byli, albo mają ambicje na bycie mistrzem podziemi. Odrazu mówie, w czym jest ukrytne sedno tematu. Mianowiecie chodzi o bogactwo zbierane przez graczy.
Wydaje się to błachostką, wystarczmy dawać im w miarę średnie przemioty. Ale, często mistrzowie, dają graczom, zostawiają w lochah, w skrytkach czy torbach bn'ów zbyt drobie, a przy okazjii zbyt potężne artefakty czy innr cuda, które zbyt ułatwiają życie Graczom. Mianowicie, jesteście zwolenikami obdarowywania graczy dobrymi przedmiotami, w maire silnymi, dostosowanymi do ich poziomów, czy tez wogule brakiem posiadania itemów i poleganiu wyłącznie na swej sile i mozliwościach??
Ja powiem tylko tyle, zbyt potężne ekwip, może doprowadzić do nieoczekiwanych zwrotów sytuacjii, zbyt łatwej walki oraz pokrzyżowania niekedy planów Mp. |
|
|