Autor |
Wiadomość |
Erwill
 |
Wysłany:
Pon 13:10, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
ale zrozumcie w koncu ze sztylet napełnai sie charakterem aurą i mocą danej osoby... |
|
 |
Marius
 |
Wysłany:
Pon 13:09, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
Co racja to racja - to jest nawet nie logiczne. Tępiciel zła staje się(zazwyczaj) dobry no i na odwrót. |
|
 |
Arkanus
 |
Wysłany:
Pon 13:06, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
Osobiście zrobiłbym tak: gdy zabijasz złe humanoidy, wtedy sztylet staje się błogosławiny, a gdy zabijasz złe istoty, wtedy sztylet staje się ostrzem plugawym. Bo jakoś nie widzi mi się, że gydy zabijasz dobrotliwego paladyna, to twoje ostrze staje się święte. |
|
 |
Wujek Czikit
 |
Wysłany:
Czw 18:30, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
Ale kod podany przez mariana (sorx) jest na tyle rozsadny, że potraktujmy go jako przykład.
Mi się podoba jakoś średnio... chodź może być ciekawy do kampani w stylu 'telenowela dylamtów morlanych' . Mogę zabić niewinnych dobrych ludzi by zyskać moc, którą pokonam WC (Wielkiego Czarnoksiężnika ew Wujka czikita ). Jeśli nie powstrzymam WC to on zabije o wiele więcej niewinnych ludzi? etc |
|
 |
Erwill
 |
Wysłany:
Śro 10:37, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
jest wyraźnie napisane ze MP decyduje w zalezności od kampanii kiedy sztylet osiagnie maxa |
|
 |
Marius
 |
Wysłany:
Śro 10:25, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
Dobry pomysł, tylko dużo neidociągnięc w wykonaniu . Następnym razem oddziel może działanie od wyglądu i machnij jakąś historie.
Nie napisałeś o tym jak rozwija się moc sztyletu. Może na przykła tak:
Kod: |
Zabity stwór KW moc
1-8 +3
9-16 +4
17+ +5 |
|
|
 |
Erwill
 |
Wysłany:
Śro 10:18, 09 Sie 2006 Temat postu: Sztylet Wyboru |
|
Sztylet Wyboru na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły sztylet +2. Lecz zmienia on swoje pzeznaczenie oraz kolor ostrza w zaleznosci jak go uzywamy. Zabijając Dobre hummanoidy sztylet wchłania ich aurę, ostrze zaczyna świecić się na żółto ze złotawą aurą , im więcej osób tym jaśniej świeci a aura się wzmacnia. Gdy zabijamy Złe istoty sztylet również wchłania ich aure. Ostzre świeci się wtedy na purpurowo czerwono i znów im więcej zabitych złych hummanoidów sztylet staje się coraz ciemniejszy.
MP decyduje kiedy sztylet osiągnie maksymalne możliwości. [zrozumcie zalezy od kampanii]
Sztylet Dobra W swoim maksymalnym stadium rozwoju świeci na rażący złoty kolor, staje się błogosławionym sztyletem +4 [2k6 dodatkowych obrazeń zadawanych złu] który przestaje się juz zmieniać
Sztylet zła zaś staje się świecącym na czarno wydajacym czarno czerwoną aurę pobłyskującym błyskawicami splugawionym sztyletem +3 elektryczności [2k6 dodatkowych obrazeń przeciwko dobru i dodatkowe 1k6 od elektryczności]
i jak ? |
|
 |