Autor Wiadomość
Wujek Czikit
PostWysłany: Śro 12:53, 16 Sie 2006   Temat postu:

To juz wiedzielismy erwill. Czyli dyskusje o wiedźmaku uważam za zamkniętą :]
Erwill
PostWysłany: Śro 8:41, 16 Sie 2006   Temat postu:

hm
tyle ze na początku był przepaknięty Razz
Wujek Czikit
PostWysłany: Wto 11:33, 15 Sie 2006   Temat postu:

Co klasa z EPP nie moze byc, marian? Mam świadomość że mój łiczer jest troche słabszy niz ten Sapkowskiego i tak miało byc. W szermierce jest gorszy od wojownika w walce z bestiami gorszy niz tropiciel i tak miało byc - on ma byc wszechstronnym, acz NIEPRZEPAKOWANYM domokrążnym akwizytorem od problemów z potworami :] Hey!
Erwill
PostWysłany: Wto 8:44, 15 Sie 2006   Temat postu:

właśnie przeciez człowiek.... to zwykły człowiek... wszystko ma średnie tylko sie szybciej uczy Razz
Marius
PostWysłany: Wto 8:33, 15 Sie 2006   Temat postu:

Cytat:
by był klasą z EPP +1

Nie spotkałem się z czymś takim. Możnaby wprowadzić specjalną rasę pod wiedźmina - np.: zmutowany człowiek i temu dać mutacje, z epp.
Raszelka
PostWysłany: Wto 0:35, 15 Sie 2006   Temat postu:

Wujek szanuje Twoje zdanie.
mnie po prostu jakoś wiedzmin nie pasuje na gracza... w przygodzie może wystąpić. no ale to tylko moje uprzedzenie.
"Chcesz byc wiedzminem-kosiarzem? Zapracuj na to. " w sumie to niech bedzie.
jak kto lubi Razz
Wujek Czikit
PostWysłany: Pon 19:07, 14 Sie 2006   Temat postu:

Można grać wiedźminem i z tego co wiem jest równie potężny co powiedzmy bard :> W ksiązce jest kosiarzem wiec była propozycja by był klasą z EPP +1, a tutaj mamy wersję wiedzmina bez ów wyrównani EPP,. by łatwiej było grac.

Chcesz byc wiedzminem-kosiarzem? Zapracuj na to. Na wyzszych poziomach są znaki antyciosowe i antymagiczne wiec jest dobrze.

Rasz nie zgoze sie teraz i jednak dam wiedźmaka do TL2.


PS. Znaki będzie tewż mieć na wyższych poziomach:
Znak Aksji (3 poziom, Rzt 11)
Znak Aard (6 poziom, Rzt 12)
Znak Yrden (7 poziom, Rzt 12)
znak Igni (10 poziom, Rzt 13)
Znak Quen (15 poziom Rzt 14)
Znak Heliotop (20 poziom Rzt 15)

No i z tym zestawem początkowym trzeba przekombinować...
Raszelka
PostWysłany: Pon 17:28, 14 Sie 2006   Temat postu:

tak szczerze to mi jakoś ta klasa nie lerzy.

wiedzmin. to musi być kosiarz, bo jest wiedzminem. bo jak by nie był kosiarzem to by sie wiedzmin nie nazywał.

myśle ze wpychanie wiedzmina do innych systemów niż wiedzmin to troche przekombinowanie.

fakt fajnie grac kozakiem. ale bez przesady, a jak sie z wiedzmina zrobi mniejszego kozaka to nie ma juz frajdy z bycia wiedzminem... ogólnie wiedzmin... trudno powiedzieć. bycie rzeźnikiem od samego początku troche nie lerzy mi... a robienie z wiedzmina cioty to obraza.

nie wiem czy w systemie Wiedzmin mozna grac wiedzminem, i jak to jest w ogóle rozwiazne. dowiem sie za pare dni bo za pare dni przyjdzie zamówiony przez mojgo G. podrecznik.
Marius
PostWysłany: Nie 13:07, 13 Sie 2006   Temat postu:

No teraz jest do zaakceptowania
Wujek Czikit
PostWysłany: Sob 18:02, 12 Sie 2006   Temat postu:

KK, nowa wersja wiedźmina.

Najpierw tabelka:
Poziom=Atak/Wytw/Ref/Wola/Specjalne
1/2/2/0/Mutacja, Warzenie wiedźmińskich mikstur, Inwentarz wiedźmina
2/3/3/0/Wiedza o potworach, Reputacja +1
3/3/3/1/Brak emocji, Reputacja +2
4/4/4/1/-
5/4/4/1/-
6/5/5/2/Reputacja +3
7/5/5/2/-
8/6/6/2/-
9/6/6/3/Reputacja +4
10/7/7/3/ Odbicie strzał
11/7/7/3/-
12/8/8/4/Reputacja +5
13/8/8/4/-
14/9/9/4/-
15/9/9/5/Reputacja +6
16/10/10/5/-
17/10/10/5/-
18/11/11/6/Reputacja +7
19/11/11/6/-
20/12/12/6/-

W zestawie początkowym wiedźmina niema żadnych pieniędzy i wyposażenia poza:
-zwijanym posłaniem
-1 racją podróżną
-bukłakiem
Wujek Czikit
PostWysłany: Pią 11:18, 28 Lip 2006   Temat postu:

dobre, z tymi mieczykami zamaist gorszej BPA bedzie dobrze. uchylanie mu też zabiore i już jest fajny Smile

PrC w życiu marius, czys ty wiedzmina czytał?! moze nim zostac tylko dziecko. pozatym druid7/wiedźmin3 albo paladyn10/wiedźmin1 jakoś mi nie pasi ;]
Marius
PostWysłany: Czw 20:37, 27 Lip 2006   Temat postu:

Cóż - jeżeli nic nie zmienimy to ta klasa nie powinna być klasą podstawową, tylko PrC.
jest jeszcze jedno rozwiązanie które robi z wiedźmina słabszą klasę:
-wiedźmini wg. swojego kodeksu mogą posługiwać się tylko i wyłącznie mieczami które otrzymują na początku swojej przygody.
Wujek Czikit
PostWysłany: Czw 13:44, 27 Lip 2006   Temat postu:

hmm... wiedzmin swietni walczy, a takto bedzie gorszy niz trp w szermeirce :/ no niewiem niewiem... :/

ale to bardzo dobry sosób na zrównoważenie... pomyslimy...
Erwill
PostWysłany: Czw 9:44, 27 Lip 2006   Temat postu:

nieswiadomy unik musi być... podoba mi sie ta zdolnośćRazz
Marius
PostWysłany: Czw 9:24, 27 Lip 2006   Temat postu:

TYlko jak zabierzesz mu te umiejętności to nie będzie wiedźmin, tylko ulepszony woj.
Proponuje dać atak 3/4

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group