Wujek Czikit
|
Wysłany:
Śro 12:57, 12 Lip 2006 Temat postu: Wieczny łowca |
|
Wieczny Łowca - marius
KW: k8
Pkt. Um: 4 + om Int.
Um. Klasowe: Ciche poruszanie się(Zr),Jeździectwo(Zr) Koncentracja(Bd) Leczenie(Rzt) Nasłuchiwanie(Rzt)Postępowanie ze zwierzętami(Cha) Pływanie(S) Przeszukiwanie(Int) Skakanie(S).Stosowanie Liny(Zr) Ukrywanie(Zr) Wiedza(natura)(Int) Wspinaczka(S)
Wyczucie Kierunku(Rzt) Zauważanie(Rzt) Znajomość Dziczy(Rzt) Zwierzęca Empatia(Cha, umiejętność wyłączna)
Wymagania: przynajmniej jeden ulubiony wróg, tajniki dziczy 10, ciche poruszanie 7, tropienie, rozczepienie, krzepkość
Kod:
Poziom. BPA WY WO RE SPECJALNE
1 1 2 0 0 Wyrzeczenie,
2 2 3 0 0 Niestrudzony
3 3 3 1 1 Żądza Krwi
4 4 4 1 1 Cios w czuły punkt
5 5 4 1 1 Krwawiące Rany
6 6 5 2 2 Obalenie
7 7 5 2 2 Szmery Cieni
8 8 6 2 2 Głód Krwi
9 9 6 3 3 Atak Furii
10 10 7 3 3 Wieczne Łowy
Wyrzeczenie: Wieczny Łowca zanim stanie się członkiem tej prestiżowej grupy musi wyrzec się przeszłości. Nigdy więcej nie będzie w stanie awansować w klasach innych niż tropiciel i łowca smoków. Łowca traci swoje imię, musi wyzbyć się swojej majętności, sprzedać ziemie, wypuścić niewolników itd. Tak więc każdy Wieczny łowca zaczyna swój żywot niemal że od narodzin. Jeżeli przedtem wyznawał jakąś wiarę musi się jej wyrzec – od dziś będzie ateistą. Jako że od dziś jego jedynym przeznaczeniem będą łowy, traci na stałe 2 pkt charyzmy. Choć Wieczni Łowcy nie zapominają swej przeszłości, nigdy do niej nie wracają. Stają się bezdusznymi mordercami o jedynym celu- niesienia zagłady gatunkom.
Niestrudzony: Od 2 poziomu Wieczni Łowcy potrafią niestrudzenie wyczekiwać swojej ofiary. Potrzebują wyłącznie 4 godzin odpoczynku na dobę, przy czym ich odpoczynek jest raczej niczym letarg – zachowują czujność i wyczuwają pobliski ruch. Nigdy więcej nie będą już śnili. Jednakowo mogą oni przekładać odpoczynek wiele dni – na każdy dzień bez odpoczynku muszą robić test budowy – ST 5 + liczba dni bez snu.
Żądza Krwi: Wieczni Łowcy są fanatykami mordu swoich wrogów. Gdy poczują zapach krwi ulubionego wroga popadają w pewnego rodzaju szał. Otrzymują premię +2 Siły (usprawnienie). Żądza Krwi nie wywołuje zmęczenia, czy też nie pozwala na ciche poruszanie się. Wieczny Łowca jest w stanie ekstazy, jednak może nad sobą zapanować.
Cios w czuły punkt: Wieczni Łowcy potrafią wyczuć czuły punkt ofiary. Wobec ulubionych wrogów każda broń, zyskuje zakres zagrożenia trafieniem krytycznym +1 (po wszystkich mnożeniach)
Krwawiące Rany: Trafienie Wiecznego Łowcy w ulubionego wroga bronią ciętą/kłuta powoduje silny krwotok. Rana krwawi zadając 1 pkt obrażeń na rundę, aż do uleczenia co najmniej 1 pkt obrażeń. Oczywiście obrażenia te mogą się kumulować: po 4 trafieniach ofiara będzie tracić 4 pkt obrażeń na rundę.
Obalenie: TK Wiecznego Łowcy pozwala na darmowy test przewrócenia. Po udanym teście Wieczny Łowca zyskuje atak z racji atutu poprawione przewracanie.
Szmery Cieni: Jeżeli Wiecznemu Łowcy uda się zajść tak daleko jest pewne, że pozbawił życia wielu ulubionych wrogów. Sumienie Wiecznego Łowcy poddaje go próbie. Musi wykonać test roztropności o ST 14. Jeżeli test się powiedzie dusza Łowcy się hartuje, traci on na stałe kolejne 2 pkt charyzmy oraz otrzymuje on doświadczenie równe potrzebnemu na poziom –1. Jednak gdy test się nie powiedzie Łowca traci 4 pkt charyzmy i popada na miesiąc ofiarą zaklęcia Obłęd. Choroby nie da się wyleczyć magicznie, traci on wszystkie umiejętności klasowe wiecznego łowcy – albo ulubionym wrogiem staje się każdy Wieczny Łowca. W drugim przypadku, na 8 poziomie potrzebne jest drugi test – jeżeli się nie powiedzie łowca traci kolejne 4 pkt charyzmy i popada na zawsze ofiarą zaklęcia obłęd.
Głód Krwi: zdolność ta zastępuje Rządzę Krwi. W każdym dniu kiedy Wieczny Łowca nie utoczy krwi ulubionemu wrogowi, musi wykonać rzut obronny na wole o ST 5 + liczba dni bez zranienia ulubionego wroga. Jeżeli test się nie powiedzie traci on tymczasowo 1 pkt siły, 1 pkt zręczności, 1 pkt Budowy. Jednak gdy poczuje on krew ulubionego wroga, zyskuje tymczasową premię do siły 4 (usprawnienie) a wcześniejsze kary niwelują się. Co więcej – gdy Łowca zakosztuje krwi własnoręcznie zabitego ulubionego wroga zyskuje on 1 tymczasowych pkt siły i budowy, na nie określony czas (tak jak tymczasowe pkt wytrzymałości). Jeżeli będzie zabijał więcej ulubionych wrogów, tymczasowa siła i budowa będą się kumulowały.
Atak Furii: raz dziennie, możesz wykonać przeciw swojemu ulubionemu przeciwnikowi specjalny atak – zwany Ciosem Gniewu. Jeżeli uda ci się trafić wroga, otrzymujesz TK (nie trzeba potwierdzać). Wykonując ten atak wpadasz w nieokiełznany szał. Wróg musi wykonać rzut obronny na wolę, równy obrażeniom które uda ci się zadać. Jeżeli się nie powiedzie wpada w panikę na 5 rund (ucieka, jeżeli nie może uciekać kuli się).
Wieczne Łowy: im bardziej Wieczny Łowca zanurza się w swoim nałogu mordowania, tym bardziej oddala się od swego człowieczeństwa. Stając się ideałem łowcy, przestaje być tym kim był. Jego typ zmienia się na przybysz, otrzymuje zdolność widzenia w ciemnościach 18m. Łowca traci praktyczny kontakt z innymi humanoidami, jego wartość charyzmy spada do 1. Ciąży na nim dożywotnie zaklęcie Gaes’u, nakazujące tropić i mordować ulubionych wrogów... |
|