Wujek Czikit
|
Wysłany:
Śro 9:51, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
OROG
Średni Humanoid
Kości Wytrzymałości: 3k8 + 6 (20 pw)
Inicjatywa: +0
Szybkość: 6 m. (w pancerzu normalnie 9m.)
KP: 17 (+7 Zbroja Półpłytowa)
Ataki: Wielki Topór +5 wręcz
Obrażenia: Wielki Topór 1k12 + 3
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m / 1,5m
Specjalne Cechy: Ogrza/Orcza Krew, Widzenie w Ciemnościach 60m
Rzuty Obronne: Wytr +5, Ref +1, Wol +0
Atrybuty: S 16, Zr 10, Bd 14, Int 10, Rzt 8, Cha 8
Umiejętności: Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +5
Atuty: Czujność
Klimat/Teren: Każdy
Występowanie: Pojedynczo, w parach grupa (3-4) lub banda (5-8 )
Skala Wyzwania: 1
Skarb: standardowy
Charakter: Zazwyczaj Chaotyczne Złe
Rozwój: Jak poziom postaci
Orogi, zwane także elitarnymi orkami są większą wersją swoich orczych kuzynów. Zazwyczaj sięgają ponad 2 metry, lecz pod innymi względami wygląda jak bardzo umięśnione i krępe orki. Mówi się, że orogi są dziećmi ogra i orka.
W odróżnieniu do zwykłych orków, Orogi są bardzo zdyscyplinowane. Orogi szybko zyskują dowództwo pośród orków. Oddziały wojenne orogów są bardzo dobrze wyszkolone i niebezpieczne. Orogi mówią w orczym i wspólnym.
WALKA
Orogi lubią bronie zadające potężne obrażenia. Wolą szybko wejść w bezpośrednią walkę, lecz nawet bardziej skomplikowane taktyki nie są im obce.
Ogrza/Orcza Krew: Na potrzeb wszystkich specjalnych umiejętności czy efektów, Orog traktowany jest jednocześnie jak ogr jak i ork. |
|