Autor |
Wiadomość |
Marius
|
Wysłany:
Pią 20:36, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
Proponuje wymaganiach ukradkowy atak 1k6 i bonus do ukradku +1k6 co 2 poziomy |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Pią 20:23, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
AAA bym zapomniał ! przed każdą misja musi wykonac TEST MOCY DLA PRAWDZIWYCH KOMANDOSÓW ! 1k20+modyfikator z intelektu ST zdobycia mocy 15 !!! aah nie ma to jak teksty Pana Sz od historii |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Pią 20:17, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
własnie o to chodzi zeby koles byl mocny w każdych warunkach wiekie thx za pomoc ! nadsyłajcie nadal swoje uwagi ! a stworzymy klasę ideał HE HE EH HEEH HE HE (Endriu śmiech) |
|
|
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Pią 18:23, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
niech dobry rzut bedzie na Ref i Wytw moze?
facet musi byc mocny i sprytny :]
dac mu jakies ukratkowe ataki, atuty premiowe i spox jest |
|
|
Berti
|
Wysłany:
Pią 13:03, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
aha czyli coś w stylu sama fishera też lubie splinter cella
a na serio może być całkiem przyjemna klasa |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Pią 12:04, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
Też proponuje atak jak łotrzyk, k8, i mocny rzut na refleks |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Pią 10:25, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
czemu nie czemu nie ale to trza sie nad ym zastanowic jeszcze |
|
|
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Pią 10:09, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
moze meic tak jak łotrzyk, ale zeby mu dac fajne zdolnosci specjalne zwiekszajace potencjał bojowy [jakkolwiek dziwnie to brzmi] :p |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Pią 9:47, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
nie no ja myslałem o tym zeby to był SPRYTNY WOJOWNIK tak komandos który potrafi przetwać w kazdych warunkach pod waruniem ze ma nóż, moze i jakas bron i to wszystko reszte musi robic sam |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Czw 21:38, 29 Gru 2005 Temat postu: |
|
Tak a oto mechaniczna strona tabeli:
Kod: |
Rzuty obronne (dopasuje się odpowiednio)
1 2 0 0
2 3 0 0
3 3 1 1
4 4 1 1
5 4 1 1
6 5 2 2
7 5 2 2
8 6 2 2
9 6 3 3
10 7 3 3
|
Bazowy atak: i tu jest pytanie> czy to ma być postac opierajaca się na sprycie zręcznści itd (poziom x3/4 jak łotrzyk) czy typowa postać/wojownik (poziomx1 jak wojownik) |
|
|
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Czw 17:03, 29 Gru 2005 Temat postu: |
|
spoko, taka dobra wersja skrytobójcy. fabularnie mi sie jakos dzienie to wydaje... niby pozorują jego śmierć a jednocześnie chronia i utrzymują jego rodzine :/ troche to nieteges, ale lookniemy jak bedzie na przyszłość :] |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Czw 14:46, 29 Gru 2005 Temat postu: Zamaskowany Egzekutor by Erwill |
|
SORY JESZCZE NIE SKONCZYŁEM DOBRA WERSJA BEDZIE JUTRO ALBO POJUTRZE A WIEC NIE KOMENTUJCIE JESZCZE ZA OSTRO
Zamaskowany Egzekutor
HISTORIA: Organizacja Zamaskowanych egzekutorów to organizacja TAJNA a nawet Ściśle TAJNA. Zamaskowani Egzekutorzy to postacie wyszkolone do zabijania w jak najcichszy i najszybszy sposób. Wytrenowani do przetrwania w najtrudniejszych warunkach. Służą oni władzy i temu który im więcej zapłaci. Przed rozpoczęciem pracy Egzekutor składa przysięgę że będzie wierny organizacji, będzie zabijał tylko na zlecenie i w samoobronie. Po złożeniu przysięgi pozorowane jest zabójstwo lub samobójstwo Egzekutora i wręczana jest mu „Licencja” na uśmiercanie. Egzekutor pokazując ten kwitek wraz ze zleceniem na zabójstwo jest zwalniany od wszelkich kar i wszelkie dokumentacje co do zatrzymania Egzekutora muszą zostać natychmiast zniszczone przez jego samego lub na jego oczach. O istnieniu egzekutora wie tylko jego rodzina która otrzymuje ochronę od państwa najściślej strzeżone jest potomstwo Egzekutora które może pójść w ślady ojca/matki. Egzekutorzy BN są wojownikami poszukiwaczami przygód wyróżniającymi się swoimi umiejętnościami lub sławnymi rycerzami armii. Aby zostać Zamaskowanym Egzekutorem należy zasłynąć w królestwie za sprawą jakiegoś bohaterskiego czynu, potrafić odróżnić dobro od zła. Szybko podejmować różne decyzje. Organizacja zrzesza tylko: Ludzi, Krasnoludy, Elfy, Półelfy, Półorki.
KOŚĆ WYTRZYMAŁOŚCI: k10
WYMAGANIA:
Charakter: Praworządny Neutralny
Bazowa premia do ataku: +10
Rasa: Człowiek, Krasnolud, Elf, Półelf.
Atuty:
TABELA: Zamaskowany Egzekutor
W kolejnosci: Poziom, Bazowa premia do ataku, Wytrwałość, Refleks Wola Premia KP
1 +1 +2 +2 +1 +1
2 +2 +2 +2 +2 +2
3 +3 +3 +3 +2 +2
4 +4 +3 +3 +2 +2
5 +5 +3 +4 +3 +3
6 +6 +4 +4 +3 +4
Specjalne:
1poziom: Szybka ręka
2poziom: Zabójcze uderzenie
3poziom: Redukcja obrażeń 1/dzień
4poziom: Ukradkowy atak
5poziom: Mistrzowska Akrobatyka
6poziom: Redukcja obrażeń 2/dzień
Właściwości Klasowe: |
|
|