FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Klasy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Arkanus
Wysłany: Wto 19:21, 27 Lut 2007 Temat postu:
Pamiętaj, że epickośc, nie zna granic, ale wiadomo, że granice znają epickośc, więc co do przesady
i przepaku, to ja mam już wyczulone zmysły.
Berti
Wysłany: Wto 19:00, 27 Lut 2007 Temat postu:
Łohohohooh dopakowane
niezłe rzuty 15 poziom postaci = 161PW potomkiem smoka
Z OC byłby praktycznie czołgiem...
OC moze być byle nie za mocne
Arkanus
Wysłany: Wto 18:43, 27 Lut 2007 Temat postu:
Ach, och, nareszcie ktoś tu wsysłał wiadomość!!
Tak, kula ognia bardzo pasowała do półczerwonego smoka...
Pozatym, co do tej kontynuacji, można by mu było nawet oc dać.
Berti
Wysłany: Wto 18:32, 27 Lut 2007 Temat postu:
wiesz że ja i Raduth zawsze chętni
A co do kogna to wiesz że ja raczej z potrzeb fabularnych wziąłem KOGNA.
fakt z perspektywy czasu staja się niepotrzebny ale na początku sprawdzał się.
Arkanus
Wysłany: Wto 18:22, 27 Lut 2007 Temat postu:
MOzna by było zrobić jej epicką kontynuacje, smocze kształty, zmiana w smoka, potężniejsza broń oddechowa, większe premie(?), redukcja obrażen i tym podobne.
Arkanus
Wysłany: Czw 16:27, 25 Sty 2007 Temat postu:
Wspomagać się możę byczą siła, kocią gracją, sowią mądrościa, ale kognem raczej nie, skoro zadaje większe obrażenia niż owy czar.
A niekiedy gracze grający tą prc biorą właśnie kogna, nie wiem dlaczego.
Ale co tam. Klasa ogólnie jest mocna, silna mechanicznie.
Berti
Wysłany: Czw 16:15, 25 Sty 2007 Temat postu:
On raczej magią własnie delikatnie wspomaga się w walce. I taka kombinacja kogna i wielkiego miecza jest dość ciekawa. A i fajne potwory padają pod nawałnicą ciosów wykonanych w rundzie
Arkanus
Wysłany: Czw 15:55, 25 Sty 2007 Temat postu:
wiecie, ten potomek może i ma dużo siły, ale to wszystko, premo\iowe czary, wcale nie są jakieś potężne,
MA jeszcze broń oddechowom, ale i jom można zastąpić kulą ognistą. Fakt, Jeżeli taki potomek smoka jest w drużynie, to nie trzeba juz 2 wojownika.
Poprostu, Potomek smoka to dobey wojownik, ale raczej przeciętny mag.
Berti
Wysłany: Czw 15:10, 25 Sty 2007 Temat postu:
No fakt jest dopakowany i to nieźle ale nie uważam żeby np. Raduth był jakimś wybitnym turbo przepakiem. Fakt jest silny ale nie jakoś strasznie.
Marius
Wysłany: Czw 11:59, 25 Sty 2007 Temat postu:
Cytat:
Ogólnie rzecz biorąc to tak klasa to nielekki opak
Nie zgadzam się z tym.
Zauważ że gdybyś zaczął grać pół smokiem, ze swoim epp +3 stworzyłbyś o wiele silniejszą postać. Potomek smoków "zabiera" aż 10 poziomów (do smoczej apoteozy). Wg. atrybutów będzie silny jednak nie wg. doświadczenia.
Berti
Wysłany: Śro 21:47, 24 Sty 2007 Temat postu:
Gra tą postacią to po prostu morze frajdy i czystej radochy z grania. Moja prywatna opinia na temat tej klasy.
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 21:07, 24 Sty 2007 Temat postu:
No cóż... fakt to przeprak. Na ADND Azrael prezentował nawet przepis na największego przepaka - był to właśnie Zaklinaczo Wojoniko Smoczy potomek
Fabularnie musi być to ciekawe, ale nie zagraklbym. Może jako ciekawy BN??
Arkanus
Wysłany: Śro 15:35, 24 Sty 2007 Temat postu:
Fakt, ale jak coś jest obre do wszystkiego, to w sumie do niczego.
Nie żartuje, akurat ta prc jest mocna, pod względem mechaniki. Zmiana rozmiaru daje jej dodatkowe premie do siły, a w dodatku jeszcze więcej siły otrzymuje przy kolejnych przemianach w smoka.
NO, ale wszystko ma swoje wady i zalety, w sumie jak się wchodzi w ten prestiż, to trzeba się liczyć z tym, że już nie będziemy rzucać potężnych zaklęc, no chyba, że awansujemy naprawde wysoko.
Ogólnie rzecz biorąc to tak klasa to nielekki opak, ale jakoś da się go znieśc, bo na wyższych poziomach, jednak potomek troche traci, przedewszystkim chodzi tu o czary...
Berti
Wysłany: Śro 14:38, 24 Sty 2007 Temat postu: Potomek smoka
Analogiczny temat założyłem na ADnD ale jak wiadomo nie wszyscy z nas tam piszą więc postanowiłem założyć go i tutaj.
Więc pytanie brzmi: Co myślicie o tej PRC rodem z księgi i krwi?
Muszę przyznać że jeśli chodzi o radość czerpaną z gry klasa ta zdetronizowała mojego ulubionego barbarzyńce, no i potęgą też go chyba pokonuje
. Kobinacja czarów i wymachów wielkim mieczem trzymanym jednorącz (na 5 poziomie postać rozmiaru średni zyskuje rozmiar duży) to ciekawe i śmiercionośne połaczenie. Klasa dysponuje całymi zwałami siły i dzięki temu jest cholernie elastyczna w walce.
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Klasy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin