FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Swobodne dyskusje
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Arkanus
Wysłany: Czw 16:25, 25 Sty 2007 Temat postu:
No właśnie, to też zależy od pwmnś, czyli poziomu wystepowania magii na świecie.
Wiecie, w fr, jest zapewne dużo magiocznych bajerów, ale jużw autorskim świecie, gdzie magia jest super rzadka, wtedy może być gorzej i nawet pierścień ochrony +1 to potężny aartefakt.
Erwill
Wysłany: Czw 16:19, 25 Sty 2007 Temat postu:
ilośc magicznych przedmiotów zależy od kampanii, świata w którym dzieje się akcja no i oczywiscie od graczy jak dla mnie to spokojnie i z umiarem by nie było za łatwo [oczywiscie nie patrzcie na Welldona ;d] z tąd też mój głos na umiarkowane rozdawanie magicznych przedmiotów
Arkanus
Wysłany: Czw 16:00, 25 Sty 2007 Temat postu:
Trzeba pamiętać, że każda kampania jest inna i w każdej kampani jest trocche inny poziom trudności.
Jeżeli Mp Lubi stawiać graczy przed dużymi wyzwaniami, to powiniem też rozdysponowywać dobre przedmioty.
A co do wyższych poziomów. NAwet na wyższym poziomie, cczarodziejowi mixtura leczenia lekkich ran, podniesie pw o 20%, ale już nie wojownikowi.
Marius
Wysłany: Czw 12:29, 25 Sty 2007 Temat postu:
Magiczne przedmioty stworzono po to, by je przyznawać.
Jestem zwolennikiem szerokiego magiczneho asortymentu. Co prawda kiedy postacie są jeszce mało doświadczone (1-6 poziomy) nawet te najsłabsze magiczne przedmioty są okazja to przelania trzech beczułek w karczmie. Na średnich poziomach (7 - 12) gracze pewnie będą mieli dużo magicznych przedmiotów (dziesiątki zwojów, wiele mikstur, duzo przedmiotów jednorazowego uzytku) oraz kilka naprawdę silnych. Na wysokich poziomach (13-20) słabe magiczne przedmioty praktycznie nie mają znaczenia, gdyż umiejętności BG przekraczają (Czasem) wyobrażenia MP. Magowie znają większość magicznych sposobów na uniknięcie zagrożenia, a wojownicy wręcz moga zadać pokaźne obrażenia. Na wysokich poziomach naprawdę silne magiczne przedmioty stają się wyposażeniem podstawowym, a BG zaczną szukać potężnych artefaktów. Co do artfeaktów rozsądnie było by przyznać po 1 silnym na głowe - najlepiej o urozmaiconych właściwościach. Jeżeli chodzi o wojowników to MP mają sprawę ułatwioną - potężna broń/pancerz załatwi sprawę, jeśli chodzi o postacie czarujące czy polegające bardziej na sprycie niż walce bezpośredniej MP muszę nieco wytężyć szare komórki.
Aktualnie moja postać (Rizznafein, Cza (odpychacz) 11 (epp 13), drow, NZ) posiada tyle magicznych przedmiotów:
-1 laskę, (na dodatek na wyczerpaniu i przeznaczoną bardziej dla kapłana ;P)
-3 różdżki,
-10 zwoji,
-3 bronie,
-30 sztuk amunicji,
-2 pierścienie,
-1 amulet,
-9 cudownych przedmiotów,
-i częściowo 1 potężny artefakt,
Gotówka:10 000 sz (około)
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 21:12, 24 Sty 2007 Temat postu:
Ajć! Miałem dać "Magiczne przedmioty za bardzo ułatwiaja życie graczą i mp powinien baardzo rzadko cokolwiek pozostawiać dla grczów." w dałem cos innego - sorry błąd.
Mało odgrywczy temat Arkanusie
Ze swojej strony wiem, że bogactwa, mimo iż teoretycznie dają Bg wiecej mozliwości, zubażają grę! Bo zamiast wkraśc sie do gniazda smoczycy możemy gdzieś kupić na czarno jajko.
Tyle mojej opinii ;d
Arkanus
Wysłany: Wto 16:55, 23 Sty 2007 Temat postu: Problem mistrzów podziemi?? Czasem tak, czasem nie...
Jak widzicie, topic ten jest poświęcony przedewszystkim dla tych, którzy są, lub kiedykolwiek byli, albo mają ambicje na bycie mistrzem podziemi. Odrazu mówie, w czym jest ukrytne sedno tematu. Mianowiecie chodzi o bogactwo zbierane przez graczy.
Wydaje się to błachostką, wystarczmy dawać im w miarę średnie przemioty. Ale, często mistrzowie, dają graczom, zostawiają w lochah, w skrytkach czy torbach bn'ów zbyt drobie, a przy okazjii zbyt potężne artefakty czy innr cuda, które zbyt ułatwiają życie Graczom. Mianowicie, jesteście zwolenikami obdarowywania graczy dobrymi przedmiotami, w maire silnymi, dostosowanymi do ich poziomów, czy tez wogule brakiem posiadania itemów i poleganiu wyłącznie na swej sile i mozliwościach??
Ja powiem tylko tyle, zbyt potężne ekwip, może doprowadzić do nieoczekiwanych zwrotów sytuacjii, zbyt łatwej walki oraz pokrzyżowania niekedy planów Mp.
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Swobodne dyskusje
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin