FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Swobodne dyskusje
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Arkanus
Wysłany: Śro 15:23, 27 Gru 2006 Temat postu:
No właśnie, ale wiesz za to nie musi śleńczeć od dziecka pry papierkach.
W dodatku zaklinacze są fajnie zrobieni, bo są tacy fantazyjnie, potomkowi smoków, przynajmniej tak uważają.
Zaś czarodziej, yo potomek ożywionej księgi czy coś...
Marius
Wysłany: Sob 18:07, 23 Gru 2006 Temat postu:
Zawsze można użyć atutu dodatkowy czar - tylko że trzeba wziąść całkiem sporo tych atutów..
Arkanus
Wysłany: Sob 17:54, 23 Gru 2006 Temat postu:
Zawsze można wziąć Zaklinacza, który nie jest wcale taki zły, w końcu każda klasa w podręczniiku gracza jest zrównoważona.
Zaklinacz ma tylko 1 wadę, zna mało tych zaklęć, co poem go ogranicza, gd jes dużo fajnch zaklęć, a jest ich dużo...
Marius
Wysłany: Sob 11:17, 23 Gru 2006 Temat postu:
Cytat:
Czarodziej niestety musi poświęcać dużo czasu n naukę, co niekiedy spowalnia tok kampani.
Niestety...
Zawsze gdy chcę zagrać czarodziejem, im bardziej wczytuję się w jego opis, tym bardziej czuję że jest to klasa przedstawiona raczej dla BN'a niż gracza!!
Większość atutów tworzenia przedmiotów, czy zwykłe zapisywanie czarów ze zwojów wymaga OGROMNĄ ilość czasu. Nie oszukujmy się - np. 8 dni na zapisanie 7 poziomowego czaru, potrafi rozbić całą sesje - a niekiedy przygodę..
Moim zdaniem, zapisywanie czaru, możnaby rozbić na dwa sposoby:
-bez pośpiechu - postać poświęca godzinę dziennie na przepisanie czaru. Trwa to dzień + dzień na poziom czaru.
-pośpiesznie - postać w pośpiechu przepisuje czar. Musi poświęcić godzinę na poziom czaru + 1 godzinę, minimalnie 8 godzin.
Arkanus
Wysłany: Pią 10:42, 22 Gru 2006 Temat postu:
Magia ogółem jest baardzo przyatna i potężna, dzięki magii można rowziązać praktycznie każdy problem:
-zniszczyć wroga(Ohydne usychanie, promień dezintegracji, Wycie banhe)
-podróżować w bardzo szybkim tepie(Teleportacja, bezbłędna tele., Brama)
-można ławtwo przekonać Bn(zauroczenie osoby)
-można praktycznie wszystko(Cud/życznie)
Jednym słowem magia jest cholernie przdydatna, a czarodziej w drużynie bardzo potrzebny, albo zalkinacz.
Czarodziej niestety musi poświęcać dużo czasu n naukę, co niekiedy spowalnia tok kampani.
Marius
Wysłany: Nie 11:26, 10 Gru 2006 Temat postu:
Masz racje.
Jednak w settingach low - magic bohaterowie muszą sobie radzić bez 2 ton magicznego żelastwa, a czasem nawet zwalczać innych magów.
Arkanus
Wysłany: Pon 16:31, 04 Gru 2006 Temat postu:
Tak, ogółem magia jest wszędzie, jest potężna i gdyby nie ona, to nawet wojpownicy cięko by piszczeli bez swoich migłybystalnych Wielkich ostrych, tańczących mieczy zguby Nieumarłych +6.
Jednym słowem, czym by był siat dnd, bez magii.
Marius
Wysłany: Sob 10:52, 02 Gru 2006 Temat postu:
Zapomniał wspomnieć o Odpychaniu ]:->
Też potężna szkoła.
Co do przywołania - nie polecam brać jako zakazanej. Wszystkie chmury są niezwykle przydatne, słowa mocy - na początku skuteczne, na wyższych lev. przykre rozczarowanie, planarne wiązania - duży plus, szkoa tylko że nie można wzmocnić :/, no i of coz jeden z najsilniejszych czarów
Brama
:]
Co do wywołania - hmm
, nigdy specjalnie się tym nie podniecałem. Przyda się zapewne łańcuch ewentualności, ewentualność, czy dla lubiących hardcore łańcuchowa błyskawica. Co da czarów ofensywnych, polecam brać tylko te 3 poziomowe (błyskawica, k.ognista) ew. dopalać metamagią. Każdy czarodziej wie, że po zatrzymaniu czasu świat staje się piękniejszy. Jeśli jest się iluzjonistą sprawe załatwiają na cieniste wywołania. Rój meteorów - na 9 poziomie można dostać znacznie lepsze czary, polecam zastąpić ohydnym usuchaniem, łańcuchową błyskawicą.
Co do iluzji: szkoda że duża część tych czarów to tylko wzmocnione ich pierwowzory. Nie trzeba chyba mówić o zasługach niewidzialności i ulepszonej niewidzalności. Lustrzany obraz - podstawa cza/woj, cieniste wywołania - możemy zaoszczędzić na komórkach, a gdy mamy odpowiednie zogniskowania, żadko wróg przejży naturę czaru, cieniste przywołania - niestety, przywałania potworów są średnie same w sobie, a cieniste przywołania, poprostu są słabe. Zasłona -
, mój ulubiony czar iluzji, ekran - przydatna zabawka. Co do zjawiska - nie opłaca się. Działanie podobne jak przy wyciu banshee, tylko 2 rzuty obronne wykluczają z użycia...
Co do transmutacji:
To właściwie wszystko co mam do powiedzenia. Najpotężniejsza ze szkół. Wielką zaletą tej skzoły jest to, iż na każdym poziomie ma przydatne zaklęcie.
Arkanus
Wysłany: Pią 21:48, 01 Gru 2006 Temat postu:
Ja tam nie powiem, że przyzywanie to tylko potworki, a słowa mocy??
Tak czy inaczej, nie ma słabej szkoły magii, wszystkie są dobre, nie licząc Transmutacjii, która wymiata.
Wujek Czikit
Wysłany: Pią 21:22, 01 Gru 2006 Temat postu:
Hm... nigdy nie byłem entuzjastą czarodziejów, jednak iluzjonista zaiste wymiata. Za najgorszego uważam przywoływacza. Teoretycznie jest ciekawy i skuteczny, jednak dodatkowe potworki NIC mu nie dają jeśli nie dopakuje się odpowiednimi atutami z dodatkowych książeczek. A szkoda...
Cebi
Wysłany: Pią 19:56, 01 Gru 2006 Temat postu:
Ja tam nie znoszewywoływania odkąd 3 razy z rzędu drużynowy zaklinacz źle wycelował Fireballem =//
Arkanus
Wysłany: Czw 19:57, 30 Lis 2006 Temat postu:
Ja też, sami widzicie, że magia jest potężna, iluzja zwodzi, a wywołanie nie zawodzi...
Erwill
Wysłany: Czw 18:59, 30 Lis 2006 Temat postu:
a ja powiem tak
KOGN KOGN MPOĆ MPOĆ !
WYWOŁYWANIE ROX !
chociaz iluzja też jest bardzo ciekawa,
Marius, pamietasz akcje na wulkanie?!
Arkanus
Wysłany: Czw 16:13, 30 Lis 2006 Temat postu:
W sumie to nigdy się nad tym nie zastanawiałem, niewiem, która jest moją ulubioną ale wiem które są najpytężniejsze, mianowicie: Transumtacja(to jest najpotężniejsza) i chyba wywołanie.
Cebi
Wysłany: Czw 15:52, 30 Lis 2006 Temat postu:
Nekromancja i zaklinanie
( wole psionuff )
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Swobodne dyskusje
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin