FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Pon 16:26, 30 Paź 2006 Temat postu: Czuwający
Historia: Czuwający to dość potężna broń zagubiona przed wiekami na polu Siedmiodniowej Bitwy. Plotki i podania powiadają iż oręż ten nadal lezy wśród kilkusetletnij, rozpadającej się broni. Włócznia ta należała do dzielnego stróża. Ów wojownik miał strzec swój oddział przed zbliżającym się atakiem wroga - jednak usnął na służbie. Nieprzyjaciel podczas jego brutalnie uciętego snu dostał, zakradł siędo obozu i wymordował ponad setkę wojaków. Strażnik który zawiódł cudem przeżył, ale gdy uświadomił sobie skalę swojego błędu popadł w obłęd. Ludzie powiadali iż nie spał przez wiele tygodni - gdy to zmożył go wieczny sen. Nieszczęśnik nie mógł zaznać spokoju, gdyż nie dopełnił obowiązku...
Wygląd: Czuwający jest to długa włócznia. Jej ostrze jest idealnie wyprofilowanę, a drzewiec misternie wyrzeźbiony. W świetle księżyca magiczną stal spowija błękitna poświata (światło promień 6 m). Włócznia znajduję się w idealnym stanie - tak jakby nigdy nikt nią nie walczył.
Działanie: Czuwający jest to długa włócznia +3:
-właściciel nie musi spać,
-właściciel jest niepodatny na magiczny sen i każdy inny efekt który powoduje uśpienie,
-właściel zyskuje atut czujność,
-właściciel nie może odpoczywać dopóki dzierży broń,
-trafiony włócznią cel staje siępodmiotem czaru Uśpienie (ST rzutu obronnego wynosi 14, poz. czarującego 12)
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin