FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Pon 16:25, 30 Paź 2006 Temat postu: Zrębidusza
Historia: Historia Zrębiduszy jest prosta i mogłoby się zdawać banalna. Na planie Bator mieszkał pewien Baatezu. Nazwijmy go Gohtorgis - gdyż ludzkie języki nigdy nie wypowiedzą tego imienia z należytą pieczałowitością. Owy diabeł należał do klanu łowców - raz na kilka dni wyprawiali się oni w celach rozrywki na plan materialny. Tam też polowali, palili, rabowali, gwałcili itd. - nic nadzywczajnego, proste rozrywki Baatezu. Między członkami klanu wywiązała się konkurencja - kto przyniesie najwięcej ludzkich głów w przeciągu parunastu lat. Diabły dzielnie polowały i z tygodnia na tydzień powiększali stos ludzkich głów. Biedny Gohtorgis zauważył iż zostaje w tyle. Wytężając swoje zdolności magiczne stworzył potężny topór - z braku inwencji nazwał go Zrębiduszą....
Dzięki tej broni swobodnie mógł podróżować między planami. Chyłkiem wymykał siez planu Bator i wracał do niego z dodatkowymi 20 góra 30 głowami...
Jednak pewnego razu gdy otworzył szczęline międzyplanarną (wracając do rodzimego planu) zamiast przytulnych płomieni ujżał bezkresną pustkę... Za sprawą wrodzonej wady artefaktu został uwięziony we wnętrzu broni..
Wygląd: Zrębidusza swoim wyglądem zdradza piekielną naturę. Ostrze topora wykonane jest z karmazynowej rudy, a drzewiec z kości jakiegoś twora. Cała broń pokryta jest mrocznymi symbolami, a w toporzysku czasem widoczne jest oblicze Gothorgisa.
Działanie podstawowe: Zrębidusza jest to Inteligentny topór bojowy +4. Wartość jego Charyzmy wynosi 16, Intelektu 24, roztropności 14. Zdolności specjalne przedmiotu to:
-posiadacz może korzystać z atutu wyspecjalizowanie, raz dziennie leczenie lekkich ran, wykrycie [przeciwstawnego charakteru] na życzenie. Przedmiot posiada zdolność mowy (wspólny, otchłanny, smoczy, niebiański, elfi, piekielny, krasnoludzki, gnomi) oraz Telepatii. Raz dziennie może rzucić Kamienną Skóre. Charakter przedmiotu jest praworządny zły. Przedmiot posiada dążenie: musi ściąć jeszcze co najmniej 2 setki głów...
Ego: 26
Działanie drugorzędne: przedmiot na życzenie może otworzyć Bramę. Są tylko 2 szkopuły: brama może łaczyć wyłącznie plan Bator z planem materialnym, aby otworzyć bramę należy roziąć powierzchnie tworząc szczelinę (która potem rozewrze siedo piekielnej otchłani)...
Za każdym razem gdy postać wskakuje do Bramy istnieje 5% szansy na to iż zamiast na plan bator/plan materialny wskoczy do wnętrza przedmiotu. Wtedy dołączy do nieszczęsnego Gothorgisa...
Gothorgis będzie za wszelką cenę nalegał aby bohater ścinał i zbierał jak najwięcej głów. Wykorzysta wszelkie możliwe środki aby go do tego zmusić - włącznie z Dominacją. Topór nie jest gadatliwy chodź uwielbia prowadzić barwne polemiki z paladynami i kapłanami światłości...
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin