Autor |
Wiadomość |
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Wto 12:01, 22 Sie 2006 Temat postu: |
|
Fakt, weźcie się za klase ale temat się sfajczy :/ |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Wto 8:22, 22 Sie 2006 Temat postu: |
|
hahahaha
czy ja ci cos powiedziałem w tej chwili ?
no ale
przepraszam najmocniej offtop odchodzi |
|
|
Berti
|
Wysłany:
Pon 23:00, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
zamknij paszcze erwill nie oglądałeś a wypowiadasz sie jakbyś rozumy pozjadał
już mnie tym wkurzasz... jedno słowo określa cie idealnie-Lepper! |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Pon 17:08, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
następny... |
|
|
Cebi
|
Wysłany:
Pon 16:59, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
Szaman kink ROKS! |
|
|
Berti
|
Wysłany:
Czw 14:12, 17 Sie 2006 Temat postu: |
|
to by sie i zgadzało z kreskówką ale chciał bym sie skoncentrować głównie na jego mocach kontaktu z duchami |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Czw 9:25, 17 Sie 2006 Temat postu: |
|
Dałbym mu zwykłe czary objawień - coś jak druid przemieszany z bardem. Ponadto szamani większość komórek wykorzystywali by na pozyskiwanie energii fouryoku. Do listy czarów dałbym na pewno: wszystkie leczenia ran (oprócz krytycznego) wewzwania naturalnych sojuszników, trochę zaklinania: Gaes, Sugestia |
|
|
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Śro 17:13, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
marius i co ty na moją tabelke? te umiejętnosci trzeba doszlifowac.
a co do komórek pomysł ciekawy - ale bedzie gosc miec czary oprócz tego? proponuje nie, szaman to nie czarodziej... a jesli juz to ile ma tych komórek. chyba prostrze jest moje rozwiązanie. |
|
|
Berti
|
Wysłany:
Śro 15:27, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
erwill o kreskówce to ty sie nie wypowiadaj bo nie oglądałeś a jak zwykle pieprzysz jak ppotłuczony
co do mechaniki zbyt zielony sie na to czuje podrzuciłem pomysł mechanike zostawiam wam bo nie chcem spieprzyć |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Śro 13:17, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
Chyba żartujesz, mam oceniać jakiś niedorobek . Mam pomysł na te punkty fouryoku: poświęcasz komórkę dowolnego poziomu - i tyle dziennie zyskujesz punktów owej energii. Maksymalna pula to twój poziom. |
|
|
Wujek Czikit
|
Wysłany:
Śro 13:14, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
To nie będzie prestiż erwill, tylko podstawka, tak mi sie to widzi.
kw 4
Lista umiejętności taka sama jak zaklinacz, plus klasowy skill Wiedza (duchy)
Dostaje fouryou równe poziom+mod z Rzt
Dobry rzut obronny wola
PBA jak czarodziej
1 Jedność ducha (blablabla...)
2-
3-
4- Rozwinięcie
5-
6-
7-
8-Kontrola ducha
9-
10-
11-
12-Fuzja ducha
13-
14-
15-
16-Ucieleśnienie
17-
18-
19-
20-Jakiś-super-skill-w-stylu-całkowitej-manifestacji
Sam zaś duch ma 1/2 poziomów swego pana, nie może awansować na inne klasy ani na prestiże, nie rozwija też umiejętności (zdobywa atuty), nie zwiększa atrybutów, jedyne przedmioty jakie może zdobyć to przedmioty nasączone fouryoku np pan może dać duchowi migbłysalny miecz +3 nasączony fouryoku ale już [migbłystalnego miecza +5 [/i] nie.
Nastączenie fouryoku traktuje się jak premię +1 (więc powyższy miecz jest orężem +11 ;> )
Każda zdolność szamana oznacza wydanie troche fouryoku. Odnawia się w tępie 1 na poziom na dzień.
I jak? |
|
|
Marius
|
Wysłany:
Śro 13:14, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
Bardzo fajny pomysł. Życzę powodzeniu przy dopasowaniu do tego mechaniki . Jak zobaczę kosteczki, modyfikatory i opis działań, wtedy zacznie się prawdziwe mielenie . |
|
|
Erwill
|
Wysłany:
Śro 8:37, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
jeszcze raz powiem ta kreskówka to zło ona godzi w ghummana
ale pomysł na prestiżówke... no niech bedzie tylko teraz dopracuj to mechanicznie |
|
|
Berti
|
Wysłany:
Wto 17:53, 15 Sie 2006 Temat postu: Szaman duchów[klasa]<pomysł> |
|
zaznaczam że jest to że tak powiem POMYSŁ na klase jak to już z czikitem obgadaliśmy ja jestem od rzucenia pomysłem
inspirowane anime Król Szamanów (więcej info.
http://www.shamancenter.dl.pl/ )
w wielu wierzeniach szaman to osoba która kontaktuje sie z duchami
każdy szaman posiada swojego ducha stróża który też kiedyś był człowiekiem lecz już nie ma go między nami
szaman gdy nie jest połączony z duchem poprzez jedność lub kontrole ducha jest najzupełniej zwykłym człowiekiem bez szczególnych umiejętności
ale gdy łączy sie ze swoim duchem stróżem nabiera umiejetności i cech swojego ducha jest to możliwe dzięki sile zwanej fouryoku im szaman silniejszy tym ilośc fouryoku większa siła ducha zalezy od części fouryoku jaką szaman zużywa do kontroli ducha (duch jest najsilniejszy gdy szaman używa 100% swojego fouryoku na raz lecz jest to ryzykowne bo kontrola może być przełamana a wtedy fouryoku sie marnuje a bez niego szaman jest prawie bezradny)
kontrola ducha:
szaman używając kontroli ducha
umieszcza ducha w przedmiocie medium np. broni duch kontroluje przedmiot w który jest zaklety i zapewnia mu szczególne właściwości a jakie to zależy od ducha im więcej fouryoku zainwestowano w tę umiejętnośc tym duch silniejszy
kontrola ducha nawet najsłabasza używa sporo fouryoku i jest do niej wymagany przedmiot medium najlepsiej broń
kontrola działa jednocześnie jak jedność ducha
kontrolę ducha poznają już nieco bardziej doświadczeni szamani
jedność ducha:
szaman umieszcza ducha w swoim ciele staje sie z nim jednością dysponują takimi zbliżonymi możliwościami
przykład szaman umieszcza w sobie ducha silnego wojownika więc chwilowo dysponuje możliwościami zblirzonymi do wojownika
dostaje z tego powodu różne premie
do jedności nie jest wymagane medium ale jedność jest o wiele "szłabszą" umiejętnością niż kontrola jedność jest dostępna słabym szamanom którzy nawet niepoznal istoty fouryoku bo jedność zużywa go bardzo mało
fuzja ducha:
dzięki fuzji ducha zjednoczenie jest tak wielkie że szaman nabiera nawet powierzchownych cech swego ducha wymaga dalece większych umiejętności niż zwykla jedność
ucieleśnienie:
ta umiejetność to najsilniejsza broń szamana
jego duch staje obok niego jako wielka postać o własnym ciele im potężniejszy szaman i im więcej zainwestowanego fouryoku tym duch większy i silniejszy
rozwinięcie:
szaman może użyć fouryoku do chwilowego rozwinięcia któregoś z atrybutów efekt nie jest trwały długość jego działania zależy od wiedzy szamana i poziomu fouryoku
pora na słow kilka o fouryoku
fouryoku rozumiem jak coś w stylu punktów many lub coś podobnego
powidzmy że szaman dysponuje pewną ilością fouryoku dziennie a jak ją rozdysponuje to jego sprawa
szaman bez fouryoku jest osłabiony nawet jako zwykły człowiek nie może wykonać kontroli ducha a nawet jedności czyli jest prawie bezbronny
duch stróż
gracz tworzy ducha stróża jako osobną postać ze swoją klasą i charakterem z narzuconą rasą duch i atrybutami
senkju czikit za dotychczasową pomoc
edit, kolejna umiejętność mi sie nasuneła
podwójne medium:
gdy szaman ma za dużo fouryoku by pomieścić je w pojedynczym medim umieszcza ducha w 2 broniach na raz poczym je łączy i tak powstaje broń będąca czystą energią połączonego ducha i szamana podwójne medium to ostateczna broń każdego szamana wymaga 2 mediów i całyc gór fouryoku |
|
|