FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Postacie i Organizacie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marius
Wysłany: Wto 9:41, 08 Sie 2006 Temat postu:
Brakuje notki o przywódcy. Dobre wykonanie - ale przyznaj że pomysł już baaaardzo wyświechtany. Oczywiście w praktyzcnie kazdej kampani nie może zabraknąc tym podobnych organizacji :d
Wujek Czikit
Wysłany: Pon 12:15, 07 Sie 2006 Temat postu: Bractwo Czystej Krwii
Organizacja zainspirowana prozą Goodkinda, jak wiele już rzeczy na tym forum
Do Panteonu wkracza nowe bóstwo - tajemniczy Opiekun. Erythnull, Nerull i Hextor zawiązują przymierze. Czarodzieje studniują nekromancyjne księgi, czarownicy w poszukiwaniu mocy schodzą do Planów Niższych a zaklinacze rodzą się z mocą nadaną przez mroczne bóstwa. Czy zwykli śmiertelnicy mogą spać spokojnie. Mogą, jeśli na straży stoi Bractwo Czystej Krwii. A przynajmniej teoretycznie...
Rzucający zaklęcia, któy poświęca się dla ktoregoś z mrocznych bóstw, by siać zamęt w zamian za moc nazywa się banelingiem. Do Bractwa należy dbanie by banelingowie byli rozpoznawani, schytani i likwidowani. W większych miastach znajdują się ich gildie, w których działają najzdolniejsi łowcy jakich znał świat. W wsiach i małych miasteczkach, też powstają gildie Bractwa. Składają się z opryszków i wioskowych osiłków, którzy kosztem posądzanych o czarostwo dziewczyn chcą się zabawić.
Struktura Bractwa:
Na czele organizacji stoi Rada Ojców złożona z 15 weteranów Bractwa. Decydują oni o działaniu, celach i zmianach w Bractwie, do nich należy też pasowanie i degradacja nowych Ojców. Ich insygnia to białoczerwone togi.
Niej są Bracia Wyźsi, elitarni wojownicy i magowie, którzy odnajdują ogniska kultu banelingów, likwidują ich przywódców, zajmują się też niszczeniem kapłanów i wyznawców Opiekuna i Splamionej Trójcy. Są też dowódcami oddziałów Braci Mniejszych. Ich symbolami są złote uniformy i biało srebrne szarfy.
Bracia Mniejsi to dowódcy lokalnych grup Bractwa Czystej Krwii. Rozpoznają się po srebrnych kolczugach z czerwonymi płaszczami.
Krewni to najniższa kasta w Bractwie. Noszą szaro czerwone opaski na ramionach i są na ogół nie wyszkolonymi acz silnymi ludźmi, którzy wykorzystują swoją siłe do wali z tym czym się boją - czarodziejami. Wielu z nich to pozbawieni nadzoru zabijacy, których chroni immunitet Bractwa. Krewni są też katami i wykonawcami tortur - wyźsi członkowie uznają, że są tego niegodni.
Działanie:
Ojcowie są zaopatrzeni w wiele magicznych przedmiotów wieszczacych, ułatwiajacych rozpoznanie, wyszkuiwanie i komunikację.
Więksi Bracia noszą butelki wody święconej, ognia alchemicznego i, najlepsi, migbłystalny (!) oręż.
Mniejsi Bracia noszą wodę święconą i, najlepsi, oręż magicznie
ostry
.
Krewniacy mają przy sobie zawsze odrobinę palącego rumu - połknięty odbiera zdolność mowy na k6 dni i sprawia, że jeszcze przez kilka miesięcy pali gardło i ma się zachrypnięty głos. Wlanie większej dawki może trwale uszkodzić struny głosowe. Teoretycznie używa się go by zapobiegać szerzeniu herezji. Wielu Krewnych, niestety, stosuje je by fałzować śledztwa i uniemożliwiać świadkom zeznania, jeśli popełniają przestępstwa pod przykrywką walki z banelingami.
Bractwo uznaje palenie na stosie za metodę nieskuteczną. Zazwyczaj starają się zabić banelinga konwencjonalnie i dopiero potem skremować ciało.
Członkostwo:
Aby stać się Krewniakiem należy złożyć przysięgę Mniejszemu Bratu i legitymować się opaską. Awans odbywa się po wspisowym - 300sz i dobrowolnym poddaniu się szeregowi zaklęć sprawdzających intencje i charakter. Wyższymi Braćmi zostają ci, którzy zapłacją 500sz, wykonają zadanie Ojców i są doświadczonymi już łowcami [w mechanice - przynajmniej 5 poziom Łowcy Czystej Krwii lub EPP 11]. Ojcem można zostać tylko po osiągnięciu sędziwego wieku i za zgodą Rady Ojców. Pozatym trzeba się czymś wysławić w Bractwie i być potężnym Łowcą [ conajmniej 7 poziom Łowcy Czystej Krwii].
Zwierzchnicy:
15 Ojców. Oto 5 najpotężniejszych z nich:
Drake Stormstike
- szary elf M, kapłan10/Łowca Czyste Krwii7
Loonar Mężny
- człowiek M, paladyn5/Łowca Wyklętych4/Łowca Czystej Krwii7
Shagran Shalako
- półrok M, barbarzyńca9/Łowca Czystej Krwii8
Elimariss Veruun
- unadar M, wojownik4/czarodziej3/Czarownik Miecza3/Łowca Czystej Krwii 7
Armandos Maradas Eberk Złotooki
- gnom M, wiedźmin 8/Łowca Czystej Krwii 8
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Postacie i Organizacie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin