FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Sob 17:44, 29 Lip 2006 Temat postu: Kielich uzewnętrznienia
Historia: Kielich uzewnętrznienia jest silnym artefaktem. W zamierzchłych czasach oztsał stworzony, przez zgromadzenie najświętszych kapłanów Boccoba na zlecenie wielu świątyń - zarówno dobrych bóstw, jak i bóstw zła. Kielich idealnie nadawał się do prób charakteru. Z powodu jego niezwykle kruchej struktury, dzisiaj przetrwał już tylko jeden taki przedmiot. Ponoć jest to protoplasta wszelikich mu podobnych, a znajduje się w głębokich kryptach Akademii wszechmagii - siedziby kapłanów Boccoba.
Wygląd: kielich jest idealnym naczyniem. Nie można spostrzec żadnych rys, czy też nierównych cięć. Stąd też jego krucha natura. Jest stworzony z najczystszego kwarcu - niektórzy powiadają że jest skrystalizowaną energią magiczną. Dla zwyczajnego kupca kielich, jest unikatowym arcydziełem wartym ok. 10 000 sz.
Działanie: kielich do jakiegokolwiek działania potrzebuje wody. Zwykła czysta woda zostaje zamieniona w magiczny eliksir, zaleznie od charakteru podmiotu. Kielich katalizuje energię, dotykającego naczynia, nadając cieczy odpowienich właściwości. Jedynym sposobem na indentyfikacje owego płynu, jest jego spożycie (wykrycie magii pozwala określić szkołę czaru). Dzierżący naczynie może przemienić wodę w eliksir tylko 5 razy dziennie.
Niezależnie od charakteru trzymającego kielich po napełnieniu, każdy kto się z niego napije od razu poznaje charakter trzymającego. Ponadto staje siępodmiotem następujących efektów:
1. Praworządny dobry: Leczenie poważnych ran
2. Chaotyczny dobry: Rozporoszenie magii
3. Neutralny dobry: Magiczny ornat
4. Praworządny neutralny:Bycza siła
5. Chaotyczny neutralny: Wytrzymałość
6. Neutralny: Kocia gracja
7. Praworządny zły: Zadawanie poważnych ran
8. Chaotyczny zły: Zakażenie (Demoniczna gorączka)
9. Neutralny zły: Obłożenie klątwą (-6 Bd)
Poz. czarującego: 16
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin