FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Sob 13:51, 26 Sie 2006 Temat postu:
Arkanus, nie ten temat nie ta dyskusja.
NO SPAM, NIGGAS!
Arkanus
Wysłany: Sob 11:20, 26 Sie 2006 Temat postu:
Bardzo ciekawe, bartl1, jak można złączyć wszystkie klasy w jednej postaci, szczególnie ciekawi mnie jak połączy Brba z mnichem....
Berti
Wysłany: Sob 17:00, 29 Lip 2006 Temat postu:
jeśli sie nie obrazisz podrzuce wydruk kumplowi może sprawdzi go w praktyce
wiesz jeden koleś gra od 3 lat tą sama postacią hgw który poziom i w jakich klasach już ma ale z tego co ostatnio mówił że chce zgromadzić większość klas podręcznikowych w jednej postaci więc przepakowany przedmiot to jest to czego trzeba jego MG czyli innemu mojemu kumplowi
Marius
Wysłany: Sob 16:39, 29 Lip 2006 Temat postu:
Miło mi
A co do przepaku heh
Ci co widzieli epickie artefakty napewno nie powiedzą że ten jest aż tak bardzo potężny
Erwill
Wysłany: Sob 12:56, 29 Lip 2006 Temat postu:
Masakryczny item dla kostuchy
świetnie!
Wujek Czikit
Wysłany: Sob 12:47, 29 Lip 2006 Temat postu:
WoW
Tyle rzec mogę. I chodź mało funkcjonalny to podoba mi się bardzo :p
Niby nie sztuka zrobić przepakowany przedmiot, ale ten jest najprawde fajoski :p
5+/6
Marius
Wysłany: Sob 10:40, 29 Lip 2006 Temat postu: Zabieracz tchnień Nerulla - epicki artefakt
Historia: Zabieracz tchnień jest artefaktem praktycznie nieosiągalnym dla śmiertelników. Nawet ci którzy swobodnie podróżują po planach, musieliby go zabrać z osobistej krypty boga śmierci - Nerulla. Ponury Kosiarz stworzył go wiele wieków przed pojawieniem się ludzi, używając go m.in. do kończonie żywotów abberacji, smoków mocy czy tym podobnych stworzeń, których żaden inny artefakt nie był w stanie pokonać. Kosa ta jest jednocześnie nasączona cząstką Nerulla - niektórzy powiadają że jest jego osobistym relikwiarzem. Ponoć bóg śmierci nie może zginąć dopóki Zabieracz Tchnień egzystuje na obojętnie jakim planie. Owa broń może zostać zniszczona wyłącznie w kuźni Moradina, albo przez Asmodeusza na 9 poziomie piekieł.
Wygląd: Zabieracz Tchnień jest to kosa wykonana z kości bół bóstw oraz szkieletów licznych potomków Pana śmierci. Jej ostrze to tak naprawdę pazur Pryzmatycznego smoka - licza, a "drzewiec" to kręgosłupy połączone z piszczelami. Broń ta jest śnieżno biała, nie zabrudzi jej ani krew, ani błoto, nawet zaklęcia
Cud
i
Życzenie
nie są w stanie tego zrobić.
Działanie:
Działanie podstawowe:
Zabieracz Tchnień to Splugawiona Ostra Migłybystalna Kosa bojowa + 7
Jednakże dobre istoty otrzymują 4k6 dodatkowych obrażeń, a gdy próbują jej używać otrzymują 10 negatywnych poziomów.
Działanie drugorzędne:
-za każdym razem gdy kosa zabija nieszczęśnika, ofiara staje się podmiotem czaru:
Uwięzienie Duszy
. Dusza nie będzie wolna dopóki kosa nie zostanie zniszczona,
-każdy trafiony otrzymuje 4 negatywne poziomy, po 24 wykonuje rzut obronny na wytrwałość ST 40, na każdy negatywny poziom. Jeżeli rzut się powiedzie - postać anuluje jeden negatywny poziom, jeżeli nie poziom negatywny utrwala się,
-wokół właściela kosy roztacza się aura grozy - każdy w promieniu 27 m. musi wykonać rzut obronny na wolę (strach) ST 40, albo zacznie uciekć w panice,
-za każdym razem gdy kosa zabije przeciwnika właściciel musi wykonać rzut obronny na wolę ST 40 albo pernamentnie utraci 1 pkt Rzt (jeżeli roztropność spadnie do 0 posiadacz ginie a jego dusze zostaje wchłonieta przez Zabieracza)
-kosa może na życznie otwierać
Bramę
ale tylko do planu przejściowego oraz planu negatywnej energii
Poziom czarującego: 30
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin