FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Rasy i potwory
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 14:59, 13 Lip 2006 Temat postu:
To są stereotypowe charaktery marius. Stereotypowy krasal jest PD, ludz N lub ND, drow CZ itd. :]
Nota bene dunmer nie ma nic z elfem wspólnego :] przynajmniej nie mój :] Ale może rzeczywiście być ciekawą odskocznią dla nie-złych drowów, bez wyrównania EPP.
Marius
Wysłany: Czw 10:23, 13 Lip 2006 Temat postu:
Tak zrównoważona. Moim zdaniem jest to coś w stylu:
-Ja lubię drowy, ale nieche byc złą postacią...
Nieprawdaż?
Cytat:
Charakter: N, PN, NZ
Moim zdaniem ograniczenia rasowe pod względem charakteru są złe. To tak jakby opisywać rasy po stereotypach...
Wujek Czikit
Wysłany: Czw 8:45, 13 Lip 2006 Temat postu:
Rozważni, lecz opryskliwi dunmerowie to rasa ciesząca się złą sławą. Wywodzą się wszak z nich najwięksi skrytobójcy i łotrzy.
OSOBOWOŚĆ I CHARAKTER: Dunmerowie nawet wobec siebie są podejrzliwi i nieufni. Nie wahają się oszuwkiać czy stosować trucizn w walce (i poza nią). Część z nich ma silne poczucie prawa, spory odsetek jest też zły. Nie słyszano o dobrych, ekspresyjnych dunmerach, a kzyżowcy zdarzają się niezwykle rzadko.
OPIS FIZYCZNY: Przeciętny dunmer ma 2 metry wzrostu, dunmerka 180 cm. Warzą od 60 do 130 kg. Przypominają elfy, w związku z czym czasami nazywa się ich czerwonookimi elfami z racji ich karmazynowych oczu. Ich uszy, równie szpiczaste co u elfów, są jednak szersze. Skóra dunmera jest ciemnoniebieska, czasem nawet grnatowa, zdarzało się więc, że mylono ich z bardzo wysokimi drowami. Włosy dunmerów są czarne, czasem szare. Siwieją na starość, ale nigdy nie są tak białe jak u mrocznych elfów. Jeśli dziecko urodzi się z jasnymi lub rudymi włosami, jest wraz z matką uznawane za nieczyste i w najlepsym wypadku wygnane z dunmerowej społeczności. Niektóre sekty tych istot uznają jednak takich osobników za wybrańców i czeka ich niełatwy los bohaterów z przymusu.
Wśród dunmerów modne jest zapuszczanie długich paznokci i robienie tatuarzy, które robione są w przełomowych momentach życia zwykle na ramionach i twarzy. kobiety dunmerów często urzywają makijażu, chodż zwyczaj ten przejmują ludzie i półefy.
Dunmer dojrzewa w wieku 25 lat, żyje zwykle nie dłużej niż 150.
REALCJE: ogólnie mówiąc nie są zbyt dobre. Dunmerowie uznają inne rasy za obcych - n'wah. Sami n'wah też zwykle też nie mieszają się w społeczeństwa czerwonookich uważając je za niebezpieczne. W zasadzie jedyni dunmerowie w krainach n'wah to poszukiwacze przygód.
KRAINY DUNMERÓW: Dunmerowie żyją w Dunlandzie. Mają skoordyfikowane prawo oddziałujące na społeczność tylko poprzez zakazy i nakazy obowiązujące równierz przyjezdnych.
RELIGIA: Dunmerowie, ogólnie rzecz biorąc, nie są zbyt religijny. Część z nich wyznaje jednak Vecnę, uważając, że n'wah niesłusznie posądzają go o złe czyny.
JĘZYK: Własny posiadający alfabet podobny do elfickiego - kolejna podstawa by mylić te dwie rasy.
IMIONA: Dunmer ma jedno rodowe nazwisko, którego kobieta nie traci nawet w chwili zamążpójścia. Imie wybiera sam w wieku 25 lat.
POSZUKIWACZE PRZYGÓD: Dunmerowie mogą szukać przygód dla zysku, sławy, doskonalenia umiejętności, by walczyć ze stereotypem. Dobzi i chaotyczni niemal zawsze opuszczają Dunladn w posukiwaniu "swojego miejsca na ziemi".
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 16:37, 12 Lip 2006 Temat postu: Dunmerowie
Z tymi z morrowinda wiąrze ich tyllko wygląd, nazwa i z grubsza zachowanie
Zacznę od stat, wieczorkiem walnę opis, bo nie mam czasu :p:
Rozmiar: średni
Premia z morale +2 do RO na strach
Biegłość w długim mieczu lub włóczni (wybór BG)
+2 do Blefowania, Wyczucia pobudek, +1 do Cichego poruszania.
+2 Rzt -2Cha
Charakter: N, PN, NZ
Widzenie w słabym świetle.
Ulubiona klasa: każda, z wyjątkiem paladyna i druida
Złote oczy
- 1x dziennie dunmer jest w stanie przez minutę (10 rund) widzeć na 18 metrów w ciemnościach, na 9 metrów w
ciemności
, ale nie
głębszej ciemności
.
Zrównoważona waszym zdaniem?
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Rasy i potwory
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin