FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 16:14, 12 Lip 2006 Temat postu: Niezbędnik Podróżnika
by Greebo
Zdradzieckie ścieżki, bandyci, uciążliwe warunki pogodowe, brak jedzenia i picia oraz dziwne zwyczaje tubylców, te czynniki powodują, że każda podróż BG jest bardzo niebezpiecznym doświadczeniem. Jeżeli akcja przygody dzieje się gdzieś daleko od domu, gracze powinni porządnie przygotować na nią swe postaci.
Oto parę magicznych przedmiotów, które pozwolą BG poczuć się bardziej jak w domu, gdy są poza domem. Większość z nich posiada małą moc, więc MP mogą obdarzać nimi postacie na każdym poziomie. Dobrze używane, mogą nadać podróży całkiem nowy wymiar oraz sprawić, że nie będzie ona aż takim wyzwaniem.
Amulet Ostrzeżeń
Ta doskonale wykonana ozdoba ma dwa cale średnicy i jest zazwyczaj noszona na srebrnym łańcuszku. Badany czarem wykrycie magii, promienieje słabą aurą wieszczenia. Baza amuletu wykonana jest ze złota a w jej środku umieszczono wielki ametyst. Maleńkie rubiny otaczają ametyst. Gdy istota o złych zamiarach zbliża się, na odległość 70 metrów do właściciela amuletu, ten zaczyna pulsować słabym fioletowym światłem. Tylko istoty o inteligencji większej nić 5 są wykrywane. Należy rozumieć zło, które się wykonuje, dlatego amulet nie działa na dzikie zwierzęta i pomniejsze nieumarłe. Przedmiot ten zazwyczaj używany jest do ochrony przed bandytami i złodziejaszkami.
Cena rynkowa: 10,000 sz.
Plecak Podróżnika
Ten przedmioty wydaje się być zwyczajnym, nie magicznym, skórzanym plecakiem. Lecz naprawdę jest on magicznie umocniony. Jest on całkowicie odporny na ogień i wodę. Jeżeli plecak zetknie się z nie magicznym ogniem lub wodą, magia odepchnie płomień i kroplę (także w formie lodu i śniegu) od materiału. Przedmiot ten unosi się nad wodą i każda istota ważąca mniej niż 300kg. może użyć go jako koła ratunkowego. Cięższa istota zatonie, lecz plecak i jego zawartość pozostają suche, nawet pod wodą. Plecak jest bardzo wytrzymały i nie podatny na zniszczenia z powodu normalnego używania, lecz może być zniszczony naumyślnie. Ponadto, magia plecaka obniża wagę wszystkich znajdujących się wewnątrz przedmiotów o dziesięć procent.
Cena rynkowa: 2,500 sz.
Torba Czystości
Każdy materiał w dowolnej formie wsadzony do tej niedużej, mieszącej komplet ubrań, torby na cztery godziny, zostanie dokładnie wyczyszczony, wyprasowany i wysuszony. Większość zwykłych plam może zostać usunięta w ten sposób, łącznie z winem, krwią i błotem, lecz nie krwią magicznych bestii i plam po magicznych eliksirach. Jeżeli torba zostanie otwarta przed upłynięciem czterech godzin, właściciel odnajdzie swe ubrania w takim samym stanie w jakim zostały wsadzone do środka. Torba nie naprawia fizycznych uszkodzeń materiału.
Cena rynkowa: 1,000 sz.
Buty Podróżnika
Czar wykrycia magii wykaże silną aurę transmutacji bijącą od tych znoszonych skórzanych butów. Kiedy noszący je porusza się po trudnym terenie, który normalnie spowolnił by jego ruch, buty powodują, że właściciel porusza się z pełną prędkością. Buty pozwalają na chodzenie i bieganie po takich terenach jak śnieg, błoto, luźne kamienie. Buty nigdy się nie brudzą i są w pełni wodoodporne. Ponadto właściciel otrzymuje premię +1 od szczęścia do refleksu.
Cena rynkowa: 3,000
Buty Marszu
Te buty wydają się być zwyczajnymi czarnymi skórzanymi butami. Lecz jeżeli osoba nosząca je, będzie iść więcej niż półtorej godziny, magia butów aktywuje się. Wtedy właściciel zaczyna poruszać się 50% szybciej i może podróżować przez 14 godzin, zamiast 10, bez odczuwania skutków zmęczenia.
Cena rynkowa: 2,500
Buty Oznaczania Drogi
Te buty są zarazem pomocą jak i przekleństwem dla właściciela. Chodząc w nich, postać pozostawia za sobą wyraźne, lekko świecące ślady. Ślady widać nawet spod 5 centymetrowej warstwy piachu. Lecz znikają, jeżeli ktoś przysypie je jeszcze większą ilością. Ślady widać przez najbliższe 4 dni, po czym gasną. Z tymi butami, podróżnik na pewno się nie zgubi, lecz może być bardzo łatwo tropiony przez kogoś lub coś. Czar rozproszenie magii usuwa ślady.
Cena rynkowa: 2,000
Łuk Łowcy
Każda postać używająca tego +1 długiego łuku otrzymuje premię okolicznościową +4 do wszystkich testów przetrwania w dziczy mających na celu zdobycie pożywienia
Cena rynkowa: 3,500
Kreda Oznaczania Drogi
Ta kreda, pozostawia świeciący kolorowo ślad ma każdej powierzchni na jakiej zostanie użyta. Lecz jedynie osoba posiadająca obecnie kredę może zobaczyć narysowane nią zniaki. Znaki znikają po 3 tygodniach. Mogą zostać wykryte czarami Wykrycie magii oraz prawdziwe widzenie.
Cena rynkowa: 1,000
Pochodnia Ograniczonego Światła
Moce tej zwykłej, owiniętej w szmaty pochodni ujawniają sie wraz z jej zapaleniem. Płomień na pochodni jest wieczny i nie wypala ani szmat ani drewna. Nie może on byc ugaszony w wodzie, lecz pod wodą nie można zapalć nim innych przedmiotów. Pochodnia daje światło w formie kuli o 2 metrowej średnicy, jednak światła tego nie może dostrzeć nikt kto znajduje się po za tym obszarem. Jest to bardzo ważne, ponieważ pochodnia ta nie przyciaga uwagi wrogich istot, tak jak robi to zwykła pochodnia. Podpalone pochodnią przedmioty nie mają, żadnych specjalnych właściwości. Udany czar rozproszenie magii gasi pochodnie.
Cena rynkowa: 2,000
Cudowna Patelnia
Ta mała patelnia ma około 20 centymetrów średnicy i promienieje lekką aurą transmutacji. Gdy coś zjadliwego zostanie w niej umieszczone, magia uaktywnia się. Patelnia zaczyna się nagrzewać, podsmażając to co na niej leży. Podgrzane zostanie tylko nadające się do spożycia jedzenie, patelnia nie oparzy przeciwnika w walce (chociaż zada mu 1k2 obrażeń). Patelnia zabija wszelkie zarazki i bakterie, całkowicie oczyszczając jedzenie od prostych trucizn.
Cena rynkowa: 1,600
Wiecznie Pełny Pakunek
Ten przedmiot wygląda jak zwykły materiałowy pakunek. Rzucony nań czar wykrycia magii, ujawni jednak całkiem silną aurę przywołań. Pakunek mieści do metra kwadratowego pożywienia. Lecz jeżeli do środka zostanie wsadzone jedynie mały kawałek, a pakunek pozostawi się w spokoju na godzinę, jedzenie mnoży się, całkowicie zapełniając pakunek. Jedynie nadające się do spożycia jedzenie powstaje w ten sposób. Pakunek nie stworzy nieugotowanych fragemntów ciał zwierząt itp. Wyjęte z pakunku jedzenie, nie może zostać użyte do kolejnego tworzenia. Jeżeli do pakunku zostanie wsadzone, zepsute, nadgnite pożywienie, znika nic po sobie nie zostawiając.
Cena rynkowa: 4,000
Gwizdek Odganiania
Gwizdek wygląda na całkiem normalny, lecz gdy się w niego zadmucha, nie wydaje żadnego dźwięku. Jednak określony rodzaj dzikich zwierzęt słyszy i uważaja jego ton za bardzo nieprzyjemny. Te zwierzęta, po usłyszeniu gwizdka muszą wykonać udany rzut obronny na wole (ST 15) lub uciekają jak najdalej od źródła dźwięku i nie wracają przez najbliższe 2k4 godziny. Najbardziej popularną wersją tego przedmiotu jest Gwizdek Odganiania Wilków, lecz spotyka się także Gwizdek Odganiania Niedźwiedzi oraz Gwizdek Odganiania Lisów.
Cena rynkowa: 2,500
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Czary i Przedmioty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin