FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Prestiże
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 12:57, 12 Lip 2006 Temat postu: Wieczny łowca
Wieczny Łowca - marius
KW: k8
Pkt. Um: 4 + om Int.
Um. Klasowe: Ciche poruszanie się(Zr),Jeździectwo(Zr) Koncentracja(Bd) Leczenie(Rzt) Nasłuchiwanie(Rzt)Postępowanie ze zwierzętami(Cha) Pływanie(S) Przeszukiwanie(Int) Skakanie(S).Stosowanie Liny(Zr) Ukrywanie(Zr) Wiedza(natura)(Int) Wspinaczka(S)
Wyczucie Kierunku(Rzt) Zauważanie(Rzt) Znajomość Dziczy(Rzt) Zwierzęca Empatia(Cha, umiejętność wyłączna)
Wymagania: przynajmniej jeden ulubiony wróg, tajniki dziczy 10, ciche poruszanie 7, tropienie, rozczepienie, krzepkość
Kod:
Poziom. BPA WY WO RE SPECJALNE
1 1 2 0 0 Wyrzeczenie,
2 2 3 0 0 Niestrudzony
3 3 3 1 1 Żądza Krwi
4 4 4 1 1 Cios w czuły punkt
5 5 4 1 1 Krwawiące Rany
6 6 5 2 2 Obalenie
7 7 5 2 2 Szmery Cieni
8 8 6 2 2 Głód Krwi
9 9 6 3 3 Atak Furii
10 10 7 3 3 Wieczne Łowy
Wyrzeczenie: Wieczny Łowca zanim stanie się członkiem tej prestiżowej grupy musi wyrzec się przeszłości. Nigdy więcej nie będzie w stanie awansować w klasach innych niż tropiciel i łowca smoków. Łowca traci swoje imię, musi wyzbyć się swojej majętności, sprzedać ziemie, wypuścić niewolników itd. Tak więc każdy Wieczny łowca zaczyna swój żywot niemal że od narodzin. Jeżeli przedtem wyznawał jakąś wiarę musi się jej wyrzec – od dziś będzie ateistą. Jako że od dziś jego jedynym przeznaczeniem będą łowy, traci na stałe 2 pkt charyzmy. Choć Wieczni Łowcy nie zapominają swej przeszłości, nigdy do niej nie wracają. Stają się bezdusznymi mordercami o jedynym celu- niesienia zagłady gatunkom.
Niestrudzony: Od 2 poziomu Wieczni Łowcy potrafią niestrudzenie wyczekiwać swojej ofiary. Potrzebują wyłącznie 4 godzin odpoczynku na dobę, przy czym ich odpoczynek jest raczej niczym letarg – zachowują czujność i wyczuwają pobliski ruch. Nigdy więcej nie będą już śnili. Jednakowo mogą oni przekładać odpoczynek wiele dni – na każdy dzień bez odpoczynku muszą robić test budowy – ST 5 + liczba dni bez snu.
Żądza Krwi: Wieczni Łowcy są fanatykami mordu swoich wrogów. Gdy poczują zapach krwi ulubionego wroga popadają w pewnego rodzaju szał. Otrzymują premię +2 Siły (usprawnienie). Żądza Krwi nie wywołuje zmęczenia, czy też nie pozwala na ciche poruszanie się. Wieczny Łowca jest w stanie ekstazy, jednak może nad sobą zapanować.
Cios w czuły punkt: Wieczni Łowcy potrafią wyczuć czuły punkt ofiary. Wobec ulubionych wrogów każda broń, zyskuje zakres zagrożenia trafieniem krytycznym +1 (po wszystkich mnożeniach)
Krwawiące Rany: Trafienie Wiecznego Łowcy w ulubionego wroga bronią ciętą/kłuta powoduje silny krwotok. Rana krwawi zadając 1 pkt obrażeń na rundę, aż do uleczenia co najmniej 1 pkt obrażeń. Oczywiście obrażenia te mogą się kumulować: po 4 trafieniach ofiara będzie tracić 4 pkt obrażeń na rundę.
Obalenie: TK Wiecznego Łowcy pozwala na darmowy test przewrócenia. Po udanym teście Wieczny Łowca zyskuje atak z racji atutu poprawione przewracanie.
Szmery Cieni: Jeżeli Wiecznemu Łowcy uda się zajść tak daleko jest pewne, że pozbawił życia wielu ulubionych wrogów. Sumienie Wiecznego Łowcy poddaje go próbie. Musi wykonać test roztropności o ST 14. Jeżeli test się powiedzie dusza Łowcy się hartuje, traci on na stałe kolejne 2 pkt charyzmy oraz otrzymuje on doświadczenie równe potrzebnemu na poziom –1. Jednak gdy test się nie powiedzie Łowca traci 4 pkt charyzmy i popada na miesiąc ofiarą zaklęcia Obłęd. Choroby nie da się wyleczyć magicznie, traci on wszystkie umiejętności klasowe wiecznego łowcy – albo ulubionym wrogiem staje się każdy Wieczny Łowca. W drugim przypadku, na 8 poziomie potrzebne jest drugi test – jeżeli się nie powiedzie łowca traci kolejne 4 pkt charyzmy i popada na zawsze ofiarą zaklęcia obłęd.
Głód Krwi: zdolność ta zastępuje Rządzę Krwi. W każdym dniu kiedy Wieczny Łowca nie utoczy krwi ulubionemu wrogowi, musi wykonać rzut obronny na wole o ST 5 + liczba dni bez zranienia ulubionego wroga. Jeżeli test się nie powiedzie traci on tymczasowo 1 pkt siły, 1 pkt zręczności, 1 pkt Budowy. Jednak gdy poczuje on krew ulubionego wroga, zyskuje tymczasową premię do siły 4 (usprawnienie) a wcześniejsze kary niwelują się. Co więcej – gdy Łowca zakosztuje krwi własnoręcznie zabitego ulubionego wroga zyskuje on 1 tymczasowych pkt siły i budowy, na nie określony czas (tak jak tymczasowe pkt wytrzymałości). Jeżeli będzie zabijał więcej ulubionych wrogów, tymczasowa siła i budowa będą się kumulowały.
Atak Furii: raz dziennie, możesz wykonać przeciw swojemu ulubionemu przeciwnikowi specjalny atak – zwany Ciosem Gniewu. Jeżeli uda ci się trafić wroga, otrzymujesz TK (nie trzeba potwierdzać). Wykonując ten atak wpadasz w nieokiełznany szał. Wróg musi wykonać rzut obronny na wolę, równy obrażeniom które uda ci się zadać. Jeżeli się nie powiedzie wpada w panikę na 5 rund (ucieka, jeżeli nie może uciekać kuli się).
Wieczne Łowy: im bardziej Wieczny Łowca zanurza się w swoim nałogu mordowania, tym bardziej oddala się od swego człowieczeństwa. Stając się ideałem łowcy, przestaje być tym kim był. Jego typ zmienia się na przybysz, otrzymuje zdolność widzenia w ciemnościach 18m. Łowca traci praktyczny kontakt z innymi humanoidami, jego wartość charyzmy spada do 1. Ciąży na nim dożywotnie zaklęcie Gaes’u, nakazujące tropić i mordować ulubionych wrogów...
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Prestiże
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin