FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Rasy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Greebo
Wysłany: Wto 19:48, 18 Lip 2006 Temat postu:
Uldrathy są boskie
Takie fajne misie... Tak samo jak w przypadku Aradanów, też używam ich w swoim autroskim settingu. Drużyna która ma w swych szeregach takiego giganta jest naprawde imponująca
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 9:46, 12 Lip 2006 Temat postu:
ULDRATH
Wywodzące się z północnych krańców cywilizacji, niezdarne Uldrathy to rasa masywnych, włochatych humanoidów, przypominających krzyżówkę ogra z niedźwiedziem grizzly. Mają opinie najdzikszych wojowników i najbardziej oddanych sprzymierzeńców. Uldrathy to samotnicy i pustelnicy. Żyją w odizolowanych jaskiniach wysoko w górach, zbierając się tylko na tak zwanych Wiecach mających miejsce co trzy lata. To na tych Wiecach, uldrathy spotykają swoich partnerów, z którymi parzą się aby mieć dzieci następnego roku. Młody uldrath powinien wyruszyć w świat i spełnić jakieś ważne zadanie przydzielone mu przez los. Tylko po długim poszukiwaniu przygód i przyniesieniu honoru swym przodkom, uldrath może wrócić do domu. Zagarnia wtedy kawałek tundry jako swój własny.
Osobowość: Uldrathy są ciche i gburowate. Nie poszukują ludzi do pogawędki, rzadko się odzywają, chyba, że mają coś naprawdę ważnego do powiedzenia. Jednak gdy zostaną w jakiś sposób sprowokowane szybko stają się bardzo energiczni. Uldrath czarodziej może siedzieć w karczmie bez słowa godzinami. Lecz gdy zobaczy iluzjonistę rzucającego czar, którego nigdy wcześniej nie widział, od razu zmieni się w przyjaznego, gadatliwego olbrzyma. Uldrathy uważają, że należy oszczędzać siły, kiedy tylko to możliwe.
Większość Uldrathów, spędza swe lata w tundrze i w górach, jednak młodzi często czują fascynacje i ciągoty do cywilizacji. Alkohol w szczególności jest ich przysmakiem. Nie jeden biedny właściciel tawerny przekonał się, że Uldrath, wbrew temu jak wygląda, nie potrzebuje zbyt wiele aby zacząć rozrabiać.
Wygląd: Uldrathy zazwyczaj mierzą około 2,5 metra. Ich twarze i całe ciało kojarzą się z niedźwiedziem, chociaż chodzą wyprostowane i mają Naprzeciwlegle położone kciuki. Palce Uldrathów są jednak mało zręczne i trochę serdelkowate, co powoduje, że mają oni problemy z używaniem mniejszych narzędzi, czy wykonywaniem trudniejszych zadań manualnych. Wielkie kły wyrastają z ich dolnej szczęki. “Długi Kieł”, tak Uldrathy nazywają doświadczonego osobnika, którego szanują, najczęściej ze starszyzny.
Stosunki z innymi rasami: Przez swoje skłonności do pustelnictwa i oddalone od cywilizacji miejsca zamieszkania Uldrathy nie mają zbyt dobrze rozwiniętych stosunków z innymi rasami. Nie mogą znieść, złych humanoidów o destrukcyjnych skłonnościach, takich jak na przykład orki czy gobliny. Uldrathy w szczególności nie lubią ogrów. Te dwie rasy wojują ze sobą od niepamiętnych czasów a ich przedstawiciele walczą gdy tylko jest ku temu możliwość. Uldrathy czują powinność ochrony mniejszych ras, takich jak niziołki, gnomy czy krasnoludy, uważając ich za bezbronnych i słabych. Prowadzi to do różnych nieporozumień. Szczególnie krasnoludy uważają to za obrazę i często kłócą się z uldrathami.
Wielu Uldrathów zostaje najemnikami. Przyłączają się do armii aby zwiększyć swoje umiejętności bojowe oraz aby zyskać honor. Większość z nich szuka uczciwego zatrudnienia, lecz niestety często zbyt mało wiedzą o polityce aby wybrać godnego pracodawcę.
Charakter: Uldrathy mają tendencje do bycia praworządnymi dobrymi. Uważają swój honor i honor przodków za jedną z najważniejszych rzeczy w ich życiu. Ciężko pracują na to aby terytorium przez nich zajmowane było zawsze bezpieczne. Nigdy nie odmówią pomocy zwierzętom i podróżnikom w potrzebie.
Ziemie Uldrathów: Uldrathy stanowią luźną grupę klanów zajmującą nieprzyjazne człowiekowi mroźne krainy. Nie mają oni żadnego konkretnego systemu władzy, lecz w każdej grupie jest starszy Uldrath, który jest szanowanym przedstawicielem oraz doradcą osobników żyjących na danym terytorium. Co trzy lata każdy klan wybiera nowego przedstawiciela na specjalnych Wiecach. Młody Uldrath po zakończeniu swej życiowej misji otrzymuje część ziemi od starszyzny i od tej pory musi się tą ziemią opiekować. Czasem jednak musi samemu zająć teren nawiedzany przez dzikie i złe istoty, udowadniając w ten sposób, że jest godnym opiekunem tej ziemi.
Religia: Uldrathy wyznają Wielką Matkę, świętą niedźwiedzicę reprezentującą dla nich siłę natury i ziemi. To ona stworzyła Uldrathy i nakazała im opiekę nad ich krainą i jej mieszkańcami, kolejnymi tworami Wielkiej Matki.
Jej domeny to Ziemia, Dobro, Leczenie i Ochrona.
Ulubiona broń Świętej Niedźwiedzicy to wielka maczuga.
Języki: Uldrathy mówią w swym własnym języku (uldrathcki). Wielu jednak zna języki ich wrogów takie jak giganci czy gnoli oraz języki sprzymierzeńców, krasnoludzki lub wspólny.
Poszukiwanie Przygód: Uldrathcy poszukiwacze przygód to zazwyczaj szczenięta zwiedzające świat, chcące udowodnić swą wartość i honor. Tropiciel i Druid to dwie najczęściej spotykane u Uldrathów profesje. Rzadko pokazują się większą liczbą w cywilizowanym świecie. Większość z nich podróżuje samotnie.
CECHY RASOWE ULDRATHÓW
Siła +6, Kondycja +2, Zręczność -4, Charyzma -4. Uldrathy są bardzo silne i wytrzymałe. Jednak ich niezgrabna postura i niezręczne dłonie powodują, że są dość powolne. Są ciche i skromne a przez brak wiedzy na temat cywilizacji bardzo wstydliwe.
Rozmiar Duży. Uldrathy z powodu wielkości mają 3 metrowy zasięg i dodatkową KW k8 na pierwszym poziomie. Jednak z tej samej przyczyny otrzymują karę -1 do KP oraz -4 do testów ukrywania.
Bazowa szybkość Uldratha wynosi 9 metrów.
Ekstremalnie grube futro Uldratha gwarantuje ochronę przed atakami i zimnem. Otrzymuje on premie +2 do naturalnej KP i może ignorować pogodowe efekty zimna. Grube futro jest ciężarem w czasach gorąca, dlatego wszelkie efekty pogodowego gorąca działają podwójnie na Uldratha. Działanie futra nie wpływa na obrażenia otrzymane przez Uldratha od zimna czy ognia. Jednak stłuczenia, które są wynikiem warunków pogodowych podlegają działaniu futra.
Ostre i mocne pazury Uldrathów powodują, że w walce wręcz Uldrath zadaje 1k6 zwykłych obrażeń, nie stłuczeń. Uldrath atakujący pazurami wciąż jest traktowany jako nieuzbrojony atakujący i powoduje okazyjne ataki, chyba, że posiada atut Poprawiony Atak bez Broni.
Uldrathy to eksperci jeżeli chodzi o przetrwanie w dziczy w swej ojczyźnie. Otrzymują +4 do wszystkich testów Przetrwania w Dziczy mających miejsce na zimnym, śnieżnym terenie.
Języki Automatyczne: Uldrathcki i wspólny; Języki Premiowe: Krasnoludzki, Niziołczy, Giganci, Gobliński, Orczy, Ziemny, Leśny, Gnolli
Ulubiona Klasa: Tropiciel
Efektywny Poziom: +2
z podręcznika: Mercenaries, tłumaczenie: Greebo
Wujek Czikit
Wysłany: Śro 9:44, 12 Lip 2006 Temat postu: Uldrath
Tundrowe stwory... a do serca przytul :]
Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna
»
Rasy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
SESJE
----------------
Przygody
Organizacja
Archiwum
RPG
----------------
Swobodne dyskusje
Klasy
Rasy i potwory
Światy autorskie
Czary i przedmioty
Inna twórczość
DnD
WarHammer
Inne systemy
HYDE PARK
----------------
Pogaduchy
Sztuka
Kącik Poezji
Linki
Sport
GHUMMAN
Śmietnik
THERLAND
----------------
Dyskuje ogólne
Rasy
Potwory
Klasy
Atuty i umiejętności
Prestiże
Czary i Przedmioty
Geografia
Postacie i Organizacie
Inne
Żywa historia
FORUM
----------------
Lista użytkowników
O forum
Therland Empire Guard
Jesteśmy
5F
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin