Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Bractwo Czystej Krwii Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Pon 12:15, 07 Sie 2006 Powrót do góry

Organizacja zainspirowana prozą Goodkinda, jak wiele już rzeczy na tym forum Wink


Do Panteonu wkracza nowe bóstwo - tajemniczy Opiekun. Erythnull, Nerull i Hextor zawiązują przymierze. Czarodzieje studniują nekromancyjne księgi, czarownicy w poszukiwaniu mocy schodzą do Planów Niższych a zaklinacze rodzą się z mocą nadaną przez mroczne bóstwa. Czy zwykli śmiertelnicy mogą spać spokojnie. Mogą, jeśli na straży stoi Bractwo Czystej Krwii. A przynajmniej teoretycznie...

Rzucający zaklęcia, któy poświęca się dla ktoregoś z mrocznych bóstw, by siać zamęt w zamian za moc nazywa się banelingiem. Do Bractwa należy dbanie by banelingowie byli rozpoznawani, schytani i likwidowani. W większych miastach znajdują się ich gildie, w których działają najzdolniejsi łowcy jakich znał świat. W wsiach i małych miasteczkach, też powstają gildie Bractwa. Składają się z opryszków i wioskowych osiłków, którzy kosztem posądzanych o czarostwo dziewczyn chcą się zabawić.

Struktura Bractwa:
Na czele organizacji stoi Rada Ojców złożona z 15 weteranów Bractwa. Decydują oni o działaniu, celach i zmianach w Bractwie, do nich należy też pasowanie i degradacja nowych Ojców. Ich insygnia to białoczerwone togi.
Niej są Bracia Wyźsi, elitarni wojownicy i magowie, którzy odnajdują ogniska kultu banelingów, likwidują ich przywódców, zajmują się też niszczeniem kapłanów i wyznawców Opiekuna i Splamionej Trójcy. Są też dowódcami oddziałów Braci Mniejszych. Ich symbolami są złote uniformy i biało srebrne szarfy.
Bracia Mniejsi to dowódcy lokalnych grup Bractwa Czystej Krwii. Rozpoznają się po srebrnych kolczugach z czerwonymi płaszczami.
Krewni to najniższa kasta w Bractwie. Noszą szaro czerwone opaski na ramionach i są na ogół nie wyszkolonymi acz silnymi ludźmi, którzy wykorzystują swoją siłe do wali z tym czym się boją - czarodziejami. Wielu z nich to pozbawieni nadzoru zabijacy, których chroni immunitet Bractwa. Krewni są też katami i wykonawcami tortur - wyźsi członkowie uznają, że są tego niegodni.

Działanie:
Ojcowie są zaopatrzeni w wiele magicznych przedmiotów wieszczacych, ułatwiajacych rozpoznanie, wyszkuiwanie i komunikację.
Więksi Bracia noszą butelki wody święconej, ognia alchemicznego i, najlepsi, migbłystalny (!) oręż.
Mniejsi Bracia noszą wodę święconą i, najlepsi, oręż magicznie ostry.
Krewniacy mają przy sobie zawsze odrobinę palącego rumu - połknięty odbiera zdolność mowy na k6 dni i sprawia, że jeszcze przez kilka miesięcy pali gardło i ma się zachrypnięty głos. Wlanie większej dawki może trwale uszkodzić struny głosowe. Teoretycznie używa się go by zapobiegać szerzeniu herezji. Wielu Krewnych, niestety, stosuje je by fałzować śledztwa i uniemożliwiać świadkom zeznania, jeśli popełniają przestępstwa pod przykrywką walki z banelingami.
Bractwo uznaje palenie na stosie za metodę nieskuteczną. Zazwyczaj starają się zabić banelinga konwencjonalnie i dopiero potem skremować ciało.

Członkostwo:
Aby stać się Krewniakiem należy złożyć przysięgę Mniejszemu Bratu i legitymować się opaską. Awans odbywa się po wspisowym - 300sz i dobrowolnym poddaniu się szeregowi zaklęć sprawdzających intencje i charakter. Wyższymi Braćmi zostają ci, którzy zapłacją 500sz, wykonają zadanie Ojców i są doświadczonymi już łowcami [w mechanice - przynajmniej 5 poziom Łowcy Czystej Krwii lub EPP 11]. Ojcem można zostać tylko po osiągnięciu sędziwego wieku i za zgodą Rady Ojców. Pozatym trzeba się czymś wysławić w Bractwie i być potężnym Łowcą [ conajmniej 7 poziom Łowcy Czystej Krwii].

Zwierzchnicy:
15 Ojców. Oto 5 najpotężniejszych z nich:
Drake Stormstike - szary elf M, kapłan10/Łowca Czyste Krwii7
Loonar Mężny - człowiek M, paladyn5/Łowca Wyklętych4/Łowca Czystej Krwii7
Shagran Shalako - półrok M, barbarzyńca9/Łowca Czystej Krwii8
Elimariss Veruun - unadar M, wojownik4/czarodziej3/Czarownik Miecza3/Łowca Czystej Krwii 7
Armandos Maradas Eberk Złotooki - gnom M, wiedźmin 8/Łowca Czystej Krwii 8


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wujek Czikit dnia Wto 17:38, 15 Sie 2006, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Wto 9:41, 08 Sie 2006 Powrót do góry

Brakuje notki o przywódcy. Dobre wykonanie - ale przyznaj że pomysł już baaaardzo wyświechtany. Oczywiście w praktyzcnie kazdej kampani nie może zabraknąc tym podobnych organizacji :d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)