Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Szaman duchów[klasa]<pomysł> Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 17:53, 15 Sie 2006 Powrót do góry

zaznaczam że jest to że tak powiem POMYSŁ na klase jak to już z czikitem obgadaliśmy ja jestem od rzucenia pomysłem Very Happy

inspirowane anime Król Szamanów (więcej info.
[link widoczny dla zalogowanych] )
w wielu wierzeniach szaman to osoba która kontaktuje sie z duchami
każdy szaman posiada swojego ducha stróża który też kiedyś był człowiekiem lecz już nie ma go między nami
szaman gdy nie jest połączony z duchem poprzez jedność lub kontrole ducha jest najzupełniej zwykłym człowiekiem bez szczególnych umiejętności
ale gdy łączy sie ze swoim duchem stróżem nabiera umiejetności i cech swojego ducha jest to możliwe dzięki sile zwanej fouryoku im szaman silniejszy tym ilośc fouryoku większa siła ducha zalezy od części fouryoku jaką szaman zużywa do kontroli ducha (duch jest najsilniejszy gdy szaman używa 100% swojego fouryoku na raz lecz jest to ryzykowne bo kontrola może być przełamana a wtedy fouryoku sie marnuje a bez niego szaman jest prawie bezradny)

kontrola ducha:
szaman używając kontroli ducha
umieszcza ducha w przedmiocie medium np. broni duch kontroluje przedmiot w który jest zaklety i zapewnia mu szczególne właściwości a jakie to zależy od ducha im więcej fouryoku zainwestowano w tę umiejętnośc tym duch silniejszy
kontrola ducha nawet najsłabasza używa sporo fouryoku i jest do niej wymagany przedmiot medium najlepsiej broń
kontrola działa jednocześnie jak jedność ducha
kontrolę ducha poznają już nieco bardziej doświadczeni szamani

jedność ducha:
szaman umieszcza ducha w swoim ciele staje sie z nim jednością dysponują takimi zbliżonymi możliwościami
przykład szaman umieszcza w sobie ducha silnego wojownika więc chwilowo dysponuje możliwościami zblirzonymi do wojownika
dostaje z tego powodu różne premie
do jedności nie jest wymagane medium ale jedność jest o wiele "szłabszą" umiejętnością niż kontrola jedność jest dostępna słabym szamanom którzy nawet niepoznal istoty fouryoku bo jedność zużywa go bardzo mało

fuzja ducha:
dzięki fuzji ducha zjednoczenie jest tak wielkie że szaman nabiera nawet powierzchownych cech swego ducha wymaga dalece większych umiejętności niż zwykla jedność

ucieleśnienie:
ta umiejetność to najsilniejsza broń szamana
jego duch staje obok niego jako wielka postać o własnym ciele im potężniejszy szaman i im więcej zainwestowanego fouryoku tym duch większy i silniejszy

rozwinięcie:
szaman może użyć fouryoku do chwilowego rozwinięcia któregoś z atrybutów efekt nie jest trwały długość jego działania zależy od wiedzy szamana i poziomu fouryoku

pora na słow kilka o fouryoku
fouryoku rozumiem jak coś w stylu punktów many lub coś podobnego
powidzmy że szaman dysponuje pewną ilością fouryoku dziennie a jak ją rozdysponuje to jego sprawa
szaman bez fouryoku jest osłabiony nawet jako zwykły człowiek nie może wykonać kontroli ducha a nawet jedności czyli jest prawie bezbronny

duch stróż
gracz tworzy ducha stróża jako osobną postać ze swoją klasą i charakterem z narzuconą rasą duch i atrybutami

senkju czikit za dotychczasową pomoc Very Happy

edit, kolejna umiejętność mi sie nasuneła

podwójne medium:
gdy szaman ma za dużo fouryoku by pomieścić je w pojedynczym medim umieszcza ducha w 2 broniach na raz poczym je łączy i tak powstaje broń będąca czystą energią połączonego ducha i szamana podwójne medium to ostateczna broń każdego szamana wymaga 2 mediów i całyc gór fouryoku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Berti dnia Śro 19:24, 16 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!

PostWysłany: Śro 8:37, 16 Sie 2006 Powrót do góry

jeszcze raz powiem ta kreskówka to zło Razz ona godzi w ghummana
ale pomysł na prestiżówke... no niech bedzie tylko teraz dopracuj to mechanicznie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Śro 13:14, 16 Sie 2006 Powrót do góry

Bardzo fajny pomysł. Życzę powodzeniu przy dopasowaniu do tego mechaniki Smile. Jak zobaczę kosteczki, modyfikatory i opis działań, wtedy zacznie się prawdziwe mielenie Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marius dnia Śro 13:14, 16 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Śro 13:14, 16 Sie 2006 Powrót do góry

To nie będzie prestiż erwill, tylko podstawka, tak mi sie to widzi.

kw 4
Lista umiejętności taka sama jak zaklinacz, plus klasowy skill Wiedza (duchy)
Dostaje fouryou równe poziom+mod z Rzt
Dobry rzut obronny wola
PBA jak czarodziej

1 Jedność ducha (blablabla...)
2-
3-
4- Rozwinięcie
5-
6-
7-
8-Kontrola ducha
9-
10-
11-
12-Fuzja ducha
13-
14-
15-
16-Ucieleśnienie
17-
18-
19-
20-Jakiś-super-skill-w-stylu-całkowitej-manifestacji

Sam zaś duch ma 1/2 poziomów swego pana, nie może awansować na inne klasy ani na prestiże, nie rozwija też umiejętności (zdobywa atuty), nie zwiększa atrybutów, jedyne przedmioty jakie może zdobyć to przedmioty nasączone fouryoku np pan może dać duchowi migbłysalny miecz +3 nasączony fouryoku ale już [migbłystalnego miecza +5 [/i] nie.
Nastączenie fouryoku traktuje się jak premię +1 (więc powyższy miecz jest orężem +11 ;> )

Każda zdolność szamana oznacza wydanie troche fouryoku. Odnawia się w tępie 1 na poziom na dzień.

I jak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Śro 13:17, 16 Sie 2006 Powrót do góry

Chyba żartujesz, mam oceniać jakiś niedorobek Very Happy. Mam pomysł na te punkty fouryoku: poświęcasz komórkę dowolnego poziomu - i tyle dziennie zyskujesz punktów owej energii. Maksymalna pula to twój poziom.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 15:27, 16 Sie 2006 Powrót do góry

erwill o kreskówce to ty sie nie wypowiadaj bo nie oglądałeś a jak zwykle pieprzysz jak ppotłuczony

co do mechaniki zbyt zielony sie na to czuje podrzuciłem pomysł mechanike zostawiam wam bo nie chcem spieprzyć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Śro 17:13, 16 Sie 2006 Powrót do góry

marius i co ty na moją tabelke? te umiejętnosci trzeba doszlifowac.

a co do komórek pomysł ciekawy - ale bedzie gosc miec czary oprócz tego? proponuje nie, szaman to nie czarodziej... a jesli juz to ile ma tych komórek. chyba prostrze jest moje rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Czw 9:25, 17 Sie 2006 Powrót do góry

Dałbym mu zwykłe czary objawień - coś jak druid przemieszany z bardem. Ponadto szamani większość komórek wykorzystywali by na pozyskiwanie energii fouryoku. Do listy czarów dałbym na pewno: wszystkie leczenia ran (oprócz krytycznego) wewzwania naturalnych sojuszników, trochę zaklinania: Gaes, Sugestia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Czw 14:12, 17 Sie 2006 Powrót do góry

to by sie i zgadzało z kreskówką ale chciał bym sie skoncentrować głównie na jego mocach kontaktu z duchami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cebi
Ghummowy Akolita
Ghummowy Akolita



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 16:59, 21 Sie 2006 Powrót do góry

Szaman kink ROKS! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!

PostWysłany: Pon 17:08, 21 Sie 2006 Powrót do góry

następny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berti
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pon 23:00, 21 Sie 2006 Powrót do góry

zamknij paszcze erwill nie oglądałeś a wypowiadasz sie jakbyś rozumy pozjadał
już mnie tym wkurzasz... jedno słowo określa cie idealnie-Lepper!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!

PostWysłany: Wto 8:22, 22 Sie 2006 Powrót do góry

hahahaha

czy ja ci cos powiedziałem w tej chwili ?


no ale
przepraszam najmocniej offtop odchodzi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Wto 12:01, 22 Sie 2006 Powrót do góry

Fakt, weźcie się za klase ale temat się sfajczy :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)