 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana

Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu
|
Wysłany:
Sob 17:57, 26 Sie 2006 |
 |
THERAMORE – stanowa magokracja
Władzę sprawuje Rada Naczelników złożona z 5 czarodziejów, 3 czarowników i 2 zaklinaczy. W razie abdykacji lub śmierci jednego z Naczelników Rada wybiera nowego z pośród kandydatów, który przejdą liczne testy wiedzy, bystrości, rozwagi i mocy magicznej.
Stany:
-Rada Naczelników
-Uprzywilejowani - wszyscy parający magią wtajemniczeń w państwie
-Przewodnicy - duchowni Wee Jas i Boccoba
-Podrzędni - duchowni innych religii i pozostali obywatele kraju. Posiadają mniej więcej takie prawa jak
Tolerancja religijna – zupełna swodoba
Niewolnictwo – nie zakazane, lecz uważa się je za uwłaczające godności. Mentalna kontrola dzięki magii ni uchodzi za propagowanie niewolnictwa
Populacja – Zintegrowana, gęstość zaludnienia i ilość mieszkańów bardzo mała
Imigracja - Wolna
Emigracja - Wolna
Dochód: Podatki równe dla każdej warstwy, zyski z Turniejów Magicznych, świąt Boccoba i Wee Jas.
System: Rada Naczelników ma absolutną władzę ustawodawczą, wykonawczą i sądowniczą. Jedyny wyjątek stanowi stan wojenny - o jego wprowadzeniu decyduje demokratyczne głosowanie Przewodników, Rady i Uprzywilejowanych.
Armia: Poborowa z Podrzędnych. Uprzywilejowany i Przewodnik, który jako ochotnik stanie do walki będzie na okres kilki(nastu) lat zwolniony z podatków. Rada Naczelników utrzymuje własną Gwardię i liczne potwory wykorzystywane w wojnie.
Stolica: Pałac Oświeconych. Jest w istocie jedną tylko budowlą mieszczącą w sobie tysiące domostw, sklepów, ogrodów, gildii, cechów, świątyń, szpitali i wielu innych budowli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |