Autor |
Wiadomość |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Nie 18:56, 01 Sty 2006 |
 |
Wiele razy się zdarza iż jakaś kwestia w mechanice doprowadza do nerwicy. PO za tym zgrzyty w druzynie : "Ja wtedy umarłem a on teraz nie!" nie należą do najprzyjemniejszej. Założyłem ten topic, ponieważ nie uważam się za kompeduim wiedzy o mechanice. Każdy z was ma spewnością jakieś wątpliwości (w tym ja) i uważam że lepiej popytać sie szerszej rzeszy graczy/mistrzów albo obojniaków ( )
Macie pytania? walcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor

Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!
|
Wysłany:
Pon 18:15, 02 Sty 2006 |
 |
tak bezpłatna pomoc systemowa marius & spółka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Pon 18:18, 02 Sty 2006 |
 |
Heh czekam ci ja na pytania czekam a tu nikt nie postuje? NIe macie zadnych wątów do DnD?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor

Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!
|
Wysłany:
Pon 18:23, 02 Sty 2006 |
 |
aaa jedna zecz chyba juz azczynam pamietac coraz wiecej z mechniki ale chetnie sie tu udzielę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Pon 22:25, 09 Sty 2006 |
 |
Skoro nikt się nie udziela :d to może ja rzuce pewne pytanie (pewnie znjadą się bystrzejsiejsi ode mnie)
-jeżeli otrzymujesz premie do punktów umiejętności wynikającą z posiadania odpowiedniego przedmiotu (np Diadem Intelektu) to czy po zdjęciu owego przedmiotu, tracimy premiowe punkty umiejętności wynikające z premi za przedmiot?
W przypadku budowy tak jest, ale czy w przypadku intelektu jest tak samo? Uważam że tak być nie powinno, bynajmniej nie znalazłem zapisów w podręcznikach na ten temat...
HILFE!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor

Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!
|
Wysłany:
Wto 16:19, 10 Sty 2006 |
 |
tzn raczej tak przeciez przedmiot który załozysz daje ci jakies premie a jak go zdejmiesz to je tracisz [przynajmniej mi sie tak wydaje] proste !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Wto 16:28, 10 Sty 2006 |
 |
Czyli jak postać nagle głupieje i zapomina to czego się nauczyła? No nie wiem czy takie proste...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Berti
Ghummiś

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka
|
Wysłany:
Nie 18:35, 15 Sty 2006 |
 |
własnie trcohe zawiłe pytanie weźmy je na logike można osłabnąć ale zgłupieć?
wątpie chyba że postać ma skleroze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Wto 17:26, 24 Sty 2006 |
 |
Kolejna kwestia - walka w tłumie... Na przykład jest bitwa i strzelam z łuku w tłuszcze co waszym zdaniem należałoby zrobić?
-Ja sugerowałbym zastosowanie czegoś w stylu wielokrotnego zwarcia (brak premi ze zręczności do KP) hmm tylko ciężko wycelować bezpośrednio w kogoś w trakcie bitwy... Czy wy macie jakieś pomysły?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor

Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!
|
Wysłany:
Wto 17:44, 24 Sty 2006 |
 |
jezeli strzelasz z łuku to moze zrobic jakąs tabele w zaleznosci od wyniku zutu k20 takie jest odchylenie od tłuszcza czyli np ktos tam ma KP15 to jezeli nie przebijemy jego KP to nie trafiamy w niego tylko jakiegos innego tłuszcza czy jakos tak wiem jak to ma działac ale do konca nie potrafie tego wytłumaczyc ale zeczywiscie ciezki kawałek czerstwego chleba...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Czw 18:27, 23 Lut 2006 |
 |
Jako że temat przez dłuższy czas zastygł mam kolejne pytanie (a raczej upierdliwość wobec autorów podręcznika):
Taka sytuacja:
Postać B przy użyciu polimorfowania nadaje kształt postaci A. Postać A jest happy na walkę ale po walce z chęcią wróciłaby do swej pierwotnej postaci. nadnaturalnych: "Podmiot zachowuje swój pierwotny typ, zdolności nadzwyczajne (...), lecze nie zdolności nadnaturalne(...) Ofiara nie zyskuje zdolności czaropodobnych swojej nowej formy. NIe otrzymuje też zdolności nadnaturalnych.
Wiem że to czepialstwo i wiadomo że postać by je odzyskałą ...ale podręcznik nic nie mówi o tym. Tak samo minimalnie opisana jest powrót do swojej własnej postaci...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana

Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu
|
Wysłany:
Czw 20:27, 23 Lut 2006 |
 |
a konkretnie to o co Ci chodzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Pią 12:00, 24 Lut 2006 |
 |
Chodzi mi oto że postac po ponownej przemianie w siebie straciłaby zdolności nadnaturalne. KPW?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Cebi
Gość
|
Wysłany:
Nie 18:21, 04 Cze 2006 |
 |
Czy jak założę buty przyspieszenia to mogę manifestować 2 moce psioniczne na rundę?
|
|
|
|
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Wto 8:34, 06 Cze 2006 |
 |
Otrzymujesz dodatkową akcję cząstkową. Oczywiście, że możesz (o ile ta manifestacja nie jest akcją całorundową)
PS: zaloguj się
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|