Forum THERLAND - fantasy Role-Playing Game Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zrębidusza - potężny artefakt Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Śro 20:34, 04 Paź 2006 Powrót do góry

Historia: Historia Zrębiduszy jest prosta i mogłoby się zdawać banalna. Na planie Bator mieszkał pewien Baatezu. Nazwijmy go Gohtorgis - gdyż ludzkie języki nigdy nie wypowiedzą tego imienia z należytą pieczałowitością. Owy diabeł należał do klanu łowców - raz na kilka dni wyprawiali się oni w celach rozrywki na plan materialny. Tam też polowali, palili, rabowali, gwałcili itd. - nic nadzywczajnego, proste rozrywki Baatezu. Między członkami klanu wywiązała się konkurencja - kto przyniesie najwięcej ludzkich głów w przeciągu parunastu lat. Diabły dzielnie polowały i z tygodnia na tydzień powiększali stos ludzkich głów. Biedny Gohtorgis zauważył iż zostaje w tyle. Wytężając swoje zdolności magiczne stworzył potężny topór - z braku inwencji nazwał go Zrębiduszą....

Dzięki tej broni swobodnie mógł podróżować między planami. Chyłkiem wymykał siez planu Bator i wracał do niego z dodatkowymi 20 góra 30 głowami...

Jednak pewnego razu gdy otworzył szczęline międzyplanarną (wracając do rodzimego planu) zamiast przytulnych płomieni ujżał bezkresną pustkę... Za sprawą wrodzonej wady artefaktu został uwięziony we wnętrzu broni..

Wygląd: Zrębidusza swoim wyglądem zdradza piekielną naturę. Ostrze topora wykonane jest z karmazynowej rudy, a drzewiec z kości jakiegoś twora. Cała broń pokryta jest mrocznymi symbolami, a w toporzysku czasem widoczne jest oblicze Gothorgisa.

Działanie podstawowe: Zrębidusza jest to Inteligentny topór bojowy +4. Wartość jego Charyzmy wynosi 16, Intelektu 24, roztropności 14. Zdolności specjalne przedmiotu to:
-posiadacz może korzystać z atutu wyspecjalizowanie, raz dziennie leczenie lekkich ran, wykrycie [przeciwstawnego charakteru] na życzenie. Przedmiot posiada zdolność mowy (wspólny, otchłanny, smoczy, niebiański, elfi, piekielny, krasnoludzki, gnomi) oraz Telepatii. Raz dziennie może rzucić Kamienną Skóre. Charakter przedmiotu jest praworządny zły. Przedmiot posiada dążenie: musi ściąć jeszcze co najmniej 2 setki głów...
Ego: 26

Działanie drugorzędne: przedmiot na życzenie może otworzyć Bramę. Są tylko 2 szkopuły: brama może łaczyć wyłącznie plan Bator z planem materialnym, aby otworzyć bramę należy roziąć powierzchnie tworząc szczelinę (która potem rozewrze siedo piekielnej otchłani)...

Za każdym razem gdy postać wskakuje do Bramy istnieje 5% szansy na to iż zamiast na plan bator/plan materialny wskoczy do wnętrza przedmiotu. Wtedy dołączy do nieszczęsnego Gothorgisa...

Gothorgis będzie za wszelką cenę nalegał aby bohater ścinał i zbierał jak najwięcej głów. Wykorzysta wszelkie możliwe środki aby go do tego zmusić - włącznie z Dominacją. Topór nie jest gadatliwy chodź uwielbia prowadzić barwne polemiki z paladynami i kapłanami światłości...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!

PostWysłany: Czw 18:53, 05 Paź 2006 Powrót do góry

hm ciekawe a powiedizał bym ze lubie to tylko dlatego gdyż jest to ZŁEEE Very Happy fajnie wplotłes to w mrook
i jest to typowo "księgoplugawomroczne"
czyli
MOCNE Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Wielki Prorok Ghummana



Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu

PostWysłany: Czw 19:56, 05 Paź 2006 Powrót do góry

Mi się podoba głównie za świetnie opowiedzianą historię i EGO. Uwielbiam przedmioty z EGO. Ciekaw jestem jak się zachowa barbarzyńca z mojej drużyny w obliczu tego przemiotu...

5/6


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marius
Ghummiś
Ghummiś



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)

PostWysłany: Sob 20:29, 07 Paź 2006 Powrót do góry

Dzięki za dzielne komentarze Very Happy
A co do barba, lepiej nie ryzykować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arkanus
Inkwizytor Ghummana
Inkwizytor Ghummana



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 874 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6

PostWysłany: Pon 12:54, 09 Paź 2006 Powrót do góry

Tak, przedmiot fajny i pomysł dobry. Trudno jest mi się nawet do czegoś przyczepić. Choć przedmiot jest świetny, to jakoś mnie nie przekonuje, mam wrażenie, że to jakiś powielony pomysł... 8/10 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lister
Wyznawca Ghummana
Wyznawca Ghummana



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 12:23, 16 Paź 2006 Powrót do góry

Fajny artefakt, potężny. Poradze moiemu mp, aby go mi dał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)