Autor |
Wiadomość |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Sob 10:40, 29 Lip 2006 |
 |
Historia: Zabieracz tchnień jest artefaktem praktycznie nieosiągalnym dla śmiertelników. Nawet ci którzy swobodnie podróżują po planach, musieliby go zabrać z osobistej krypty boga śmierci - Nerulla. Ponury Kosiarz stworzył go wiele wieków przed pojawieniem się ludzi, używając go m.in. do kończonie żywotów abberacji, smoków mocy czy tym podobnych stworzeń, których żaden inny artefakt nie był w stanie pokonać. Kosa ta jest jednocześnie nasączona cząstką Nerulla - niektórzy powiadają że jest jego osobistym relikwiarzem. Ponoć bóg śmierci nie może zginąć dopóki Zabieracz Tchnień egzystuje na obojętnie jakim planie. Owa broń może zostać zniszczona wyłącznie w kuźni Moradina, albo przez Asmodeusza na 9 poziomie piekieł.
Wygląd: Zabieracz Tchnień jest to kosa wykonana z kości bół bóstw oraz szkieletów licznych potomków Pana śmierci. Jej ostrze to tak naprawdę pazur Pryzmatycznego smoka - licza, a "drzewiec" to kręgosłupy połączone z piszczelami. Broń ta jest śnieżno biała, nie zabrudzi jej ani krew, ani błoto, nawet zaklęcia Cud i Życzenie nie są w stanie tego zrobić.
Działanie:
Działanie podstawowe:
Zabieracz Tchnień to Splugawiona Ostra Migłybystalna Kosa bojowa + 7
Jednakże dobre istoty otrzymują 4k6 dodatkowych obrażeń, a gdy próbują jej używać otrzymują 10 negatywnych poziomów.
Działanie drugorzędne:
-za każdym razem gdy kosa zabija nieszczęśnika, ofiara staje się podmiotem czaru: Uwięzienie Duszy. Dusza nie będzie wolna dopóki kosa nie zostanie zniszczona,
-każdy trafiony otrzymuje 4 negatywne poziomy, po 24 wykonuje rzut obronny na wytrwałość ST 40, na każdy negatywny poziom. Jeżeli rzut się powiedzie - postać anuluje jeden negatywny poziom, jeżeli nie poziom negatywny utrwala się,
-wokół właściela kosy roztacza się aura grozy - każdy w promieniu 27 m. musi wykonać rzut obronny na wolę (strach) ST 40, albo zacznie uciekć w panice,
-za każdym razem gdy kosa zabije przeciwnika właściciel musi wykonać rzut obronny na wolę ST 40 albo pernamentnie utraci 1 pkt Rzt (jeżeli roztropność spadnie do 0 posiadacz ginie a jego dusze zostaje wchłonieta przez Zabieracza)
-kosa może na życznie otwierać Bramę ale tylko do planu przejściowego oraz planu negatywnej energii
Poziom czarującego: 30
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana

Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu
|
Wysłany:
Sob 12:47, 29 Lip 2006 |
 |
WoW
Tyle rzec mogę. I chodź mało funkcjonalny to podoba mi się bardzo :p
Niby nie sztuka zrobić przepakowany przedmiot, ale ten jest najprawde fajoski :p
5+/6
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Erwill
Święty Padawan Ghummana- inkwizytor

Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Staszica>>Yeah!
|
Wysłany:
Sob 12:56, 29 Lip 2006 |
 |
Masakryczny item dla kostuchy
świetnie!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marius
Ghummiś

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 1995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gorzów>>Janice>>God's Land ;)
|
Wysłany:
Sob 16:39, 29 Lip 2006 |
 |
Miło mi
A co do przepaku heh
Ci co widzieli epickie artefakty napewno nie powiedzą że ten jest aż tak bardzo potężny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Berti
Ghummiś

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z nienacka
|
Wysłany:
Sob 17:00, 29 Lip 2006 |
 |
jeśli sie nie obrazisz podrzuce wydruk kumplowi może sprawdzi go w praktyce
wiesz jeden koleś gra od 3 lat tą sama postacią hgw który poziom i w jakich klasach już ma ale z tego co ostatnio mówił że chce zgromadzić większość klas podręcznikowych w jednej postaci więc przepakowany przedmiot to jest to czego trzeba jego MG czyli innemu mojemu kumplowi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arkanus
Inkwizytor Ghummana

Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 874
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/6
|
Wysłany:
Sob 11:20, 26 Sie 2006 |
 |
Bardzo ciekawe, bartl1, jak można złączyć wszystkie klasy w jednej postaci, szczególnie ciekawi mnie jak połączy Brba z mnichem....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana

Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu
|
Wysłany:
Sob 13:51, 26 Sie 2006 |
 |
Arkanus, nie ten temat nie ta dyskusja.
NO SPAM, NIGGAS!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|