|
|
Autor |
Wiadomość |
Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu
|
Wysłany:
Pon 16:25, 30 Paź 2006 |
|
Historia: Historia Zrębiduszy jest prosta i mogłoby się zdawać banalna. Na planie Bator mieszkał pewien Baatezu. Nazwijmy go Gohtorgis - gdyż ludzkie języki nigdy nie wypowiedzą tego imienia z należytą pieczałowitością. Owy diabeł należał do klanu łowców - raz na kilka dni wyprawiali się oni w celach rozrywki na plan materialny. Tam też polowali, palili, rabowali, gwałcili itd. - nic nadzywczajnego, proste rozrywki Baatezu. Między członkami klanu wywiązała się konkurencja - kto przyniesie najwięcej ludzkich głów w przeciągu parunastu lat. Diabły dzielnie polowały i z tygodnia na tydzień powiększali stos ludzkich głów. Biedny Gohtorgis zauważył iż zostaje w tyle. Wytężając swoje zdolności magiczne stworzył potężny topór - z braku inwencji nazwał go Zrębiduszą....
Dzięki tej broni swobodnie mógł podróżować między planami. Chyłkiem wymykał siez planu Bator i wracał do niego z dodatkowymi 20 góra 30 głowami...
Jednak pewnego razu gdy otworzył szczęline międzyplanarną (wracając do rodzimego planu) zamiast przytulnych płomieni ujżał bezkresną pustkę... Za sprawą wrodzonej wady artefaktu został uwięziony we wnętrzu broni..
Wygląd: Zrębidusza swoim wyglądem zdradza piekielną naturę. Ostrze topora wykonane jest z karmazynowej rudy, a drzewiec z kości jakiegoś twora. Cała broń pokryta jest mrocznymi symbolami, a w toporzysku czasem widoczne jest oblicze Gothorgisa.
Działanie podstawowe: Zrębidusza jest to Inteligentny topór bojowy +4. Wartość jego Charyzmy wynosi 16, Intelektu 24, roztropności 14. Zdolności specjalne przedmiotu to:
-posiadacz może korzystać z atutu wyspecjalizowanie, raz dziennie leczenie lekkich ran, wykrycie [przeciwstawnego charakteru] na życzenie. Przedmiot posiada zdolność mowy (wspólny, otchłanny, smoczy, niebiański, elfi, piekielny, krasnoludzki, gnomi) oraz Telepatii. Raz dziennie może rzucić Kamienną Skóre. Charakter przedmiotu jest praworządny zły. Przedmiot posiada dążenie: musi ściąć jeszcze co najmniej 2 setki głów...
Ego: 26
Działanie drugorzędne: przedmiot na życzenie może otworzyć Bramę. Są tylko 2 szkopuły: brama może łaczyć wyłącznie plan Bator z planem materialnym, aby otworzyć bramę należy roziąć powierzchnie tworząc szczelinę (która potem rozewrze siedo piekielnej otchłani)...
Za każdym razem gdy postać wskakuje do Bramy istnieje 5% szansy na to iż zamiast na plan bator/plan materialny wskoczy do wnętrza przedmiotu. Wtedy dołączy do nieszczęsnego Gothorgisa...
Gothorgis będzie za wszelką cenę nalegał aby bohater ścinał i zbierał jak najwięcej głów. Wykorzysta wszelkie możliwe środki aby go do tego zmusić - włącznie z Dominacją. Topór nie jest gadatliwy chodź uwielbia prowadzić barwne polemiki z paladynami i kapłanami światłości...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |