Wujek Czikit
Wielki Prorok Ghummana
Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Therlandu
|
Wysłany:
Pon 16:27, 30 Paź 2006 |
|
Historia: ów potężny artefakt należał do jednego z najpotężniejszych druidów, leśnego gnoma - Doktora Weendigu. Historia owego czarownika objawień jest dość ciekawa. Mianowicie jako dziecko wychowywał się w gnomiej osadzie. Terminował on w kręgu tamtejszych druidów, zgłębiając tajniki natury i badając sekrety magii objawień. Podczas jednej z lesnych ekspedycji zabłądził w lesie. Tułał się przez gąszcz przez dobry tydzień - a że była to późna jesień żywił się tylko grzybami i korzonkami wykopanymi z gleby.Jego bracia zaprzestali poszukiwań gdy nastały pierwsze śniegi. Weendigu powoli zaczął przymierać z głodu i chłodu. Będąc na skraju wyczerpania dotarł do najodleglejszych zakamarków Puszczy Leśnych Rodów - przez elfy zwanej Ehlonna Abud Eniakiir. Gdy umierający doczłapał się do niewielkiej polany, gdzie biło nie zmrożone źródło, odezwali się do niego Strażnicy - starożytne Drzewce. Ostatkiem sił majaczący gnom wypowiedział im swoją historię. Drzewce zlitowały się nad nim wręczając mu pierścień oraz schronienie wśród swych gałęzi. Magiczna moc obrączki podtrzymywała życie gnoma - a ten począł pobierać nauki u Najprawszych Nauczycieli. Wnet doznał oświecenia i prędko zgłębił sztukę leczenia drzew. W zamian za ratunek poprzysiągł przez 10 lat zajmować się pobliskim gajem. tak więc zajmował się chorymi drzewami, odtruwał zanieczyszczone sadzawki, pielęgnował krzewy oraz kwiaty. Jego umiejętności druidzkie wzrastały, a z każdym dniem jego moc potęgowała się. Magiczna natura artefaktu pochłaniała część owego potencjału. Gdy minęło 10 lat, od postanowionej ugody, doświadczony druid postanowił za pomocą pierścienia i drzewców, przeprowadzić Ostateczne Rytuał. Przy brzasku księzyca oraz piesnie dziesiątek magicznych drzew druid wzywał największe energie natury. Pierścień na jego palcu począł się jarzyć - aż do momentu dokonania się Zjednoczenia. Weendigu przybrał nową formę - idealnego połączenia natury z człowiekim, formę Enta. Ponoć po dziś dzień pośrodku Puszczy Lesnych Rodów stoi jeden drzewiec, na którego gałęzistych dłoniach spoczywa złota obrączka...
Wygląd: pierścien Weendigu jest to złota obrączka. Nie wyróżnia się niczym specjalnym, oprócz tego że jest wykonana z prawie czystego złota. Podczas korzystania z mocy pierścienia jarzy się on ostrym światłem.
Działanie:
Działanie podstawowe:
-pierścień żywi postać, ta nie musi jeść ale nadal musi pić,
-postać otrzymuje premię +4 z olśnienia do testów tajników dziczy na przetrwanie oraz do rzutów obronnych na wytrw. spowodowanych ekstremalną pogodą,
-posiadacz cały czas jest pod wpływem czarów: Rozmowinie ze zwierzętami, Rozmowianie z roślinami, Przejście bez ślad, Wykrycie zwierząt lub roślin
-3x dziennie Zwierzęca przyjaźń,
-3x dziennie Oplątanie,
-3x dziennie Neutralizacja trucizny,
-każda dotknieta jagoda staje się Błogosławioną jagodą
-1x dziennie Żywodąb,
-1x dziennie Uzdorwienie,
-1x dziennie Gnilnik
Poz. czarującego: 20, ST 15 + poziom czaru
Działanie drugorzędne:
Pierścień pozwala na Zjednoczenie. Rytuał ten jest dostępny tylko dla niezwykle potężnych druidów i jest ostateczną formą zjednoczenia z naturą. Mianowicie właściel przyjmuje nieodwracalnie ciało enta. Aby proces ten powiódł się są konieczne dwa warunki do spełnienia:
-przy procesie konieczne są Drzewce śpiewające pieśń lasów, umożliwiającą metamorfoze,
-podmiot musi mieć 20 poziom druida.
Zjednoczenie jest ryzykowne, dlatego posiadaczowi musi udać się rzut obronny na wytrwałość ST 20, albo zginie i już nigdy więcej nie będzie mógł powtórzyć rytuału.
Po udanym zjednoczeniu nałóż ów szablon na podmiot:
rozmiar zmienia się na wielki
typ zmienia się na roślina
kość wytrzymałości k8
szybkość 9m
KP -2 za rozmiar, +13 naturalny
ataki walnięcie
obrażenia walnięcie 2k6
specjalne ataki zadawanie podwójnych obrażeń bydunkom i konstruktom, tratowanie
specjalne cechy cechy roślin (niepodatność na trucizny, uśpienie, paraliż, polimorfowanie, otumanienie, efekty wpływające na umysł, trafienia krytyczne), wrażliwość na ogień, połowa obrażeń od broni kłutej
rzuty obronne bez zmian
atrybuty siła +16, budowa +8, zręczność -4, roztropność +4
umiejętności i atuty w lesie premia +16 do ukrywania się
epp +3
Tratowanie (zw): ent może tratować średnich i mniejszych przeciwników zadając 2k12 + połowa mod. z siły. Istoty które nie wykonują okazyjnych ataków otrzymują prawo do rzutu obronnego na reflesk ST 20
Wrażliwość na ogień (zw): enty otzrymuja podwojone obrażenia od ognia, chyba że jest dozwolony rzut obronny zmiejszający obrażenia o połowę. W takim wypadku udany rzut oznacza brak jakichkolwiek obrażeń, nieudany ich podwojenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|